חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

Kotex בקמפיין חדש שמובילה בר מינאלי

מותג ההיגיינה הנשית Kotex יוצא בקמפיין רחב במדיות השונות להשקת תחבושת לילה ל- EXTRA הגנה.
את הקמפיין מובילה הדוגמנית והשחקנית בר מינאלי

צילום: שוקה כהן (הגדל)
צילום: שוקה כהן

מותג ההיגיינה הנשית Kotex יעלה ב 14.4 בקמפיין פרסום חדש שמובילה השחקנית והדוגמנית בר מינאלי. מינאלי הובילה בדצמבר האחרון  קמפיין אחר בו השיק המותג סדרת תחבושות הגייניות חדשנית, שנצמדות לגוף באופן מושלם וכך מונעות נזילות בזמן המחזור.

הקמפיין החדש  שהפיק מקאן, משרד הפרסום של קימברלי קלארק, יעלה בטלוויזיה ובמגוון ערוצי הדיגיטל. הקמפיין נועד להשיק מוצר חדש בישראל ובלעדי למותג: Kotex Extra Young Night  - תחבושת לילה ל- EXTRA הגנה.

תחבושת הלילה הארוכה והרחבה ביותר, סופגת עד פי 2 לעומת Kotex נורמל ומאפשרת שינה רציפה ללא הפרעות גם בלילות עם זרימה חזקה במיוחד.

 


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד