חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

'אלן קאר' בקמפיין חדש בטלוויזיה ובדיגיטל המשלב את עובדי החברה ולקוחותיה

ראובן יפת. קרדיט תמונה: יח"צ (הגדל)

'אלן קאר', רשת בינלאומית לגמילה מעישון ומהתמכרויות, עלתה היום (א') בקמפיין משולב בטלוויזיה ובדיגיטל. כותרת הקמפיין: "הצטרפו ל-50 מיליון מעשנים שנעזרו בשיטה - בואו להפסיק לעשן בפעם האחרונה". במסגרת הקמפיין בחרה החברה להשתמש כפרזנטורים בלקוחות ועובדי החברה המעשנים-לשעבר, שנגמלו באמצעות השיטה הייחודית. מעבירים מידי יום את השיטה הלאה לעוד ועוד לקוחות מרוצים ברחבי העולם, שבחרו להפסיק לעשן בפעם האחרונה.


אסף אשכנזי, מנכ"ל רשת אלן קאר: "בימים אלו אנו עולים במסגרת הקמפיין בחרנו לעשות שימוש אותנטי בעובדים ובלקוחות שלנו. זאת, במטרה לפנות למעשנים בגובה העיניים ולהמליץ על שיטת הגמילה מתוך הניסיון האישי. כך הם מבינים שהקמפיין שלנו הוא לא פרסומת, וההבטחה שלנו היא לא מס שפתיים, אלא מגיעה מהמציאות ומהניסיון האישי של עובדי אלן קאר ושל עוד 50 מיליון אנשים, שנגמלו באמצאותינו ברחבי עולם".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד