חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין ראשון בישראל ל-GENESIS

תמונה באדיבות GENESIS (הגדל)
תמונה באדיבות GENESIS

מותג הרכב GENESIS, שהשקתו ברבעון הראשון של 2021 היא הראשונה מזה 15 שנה בענף היוקרה בישראל, משיק קמפיין ראשון. GENESIS מיובא על ידי כלמוביל קבוצת הרכב הגדולה בישראל, מציג דגמים מרתקים המגלמים פילוסופיית עיצוב חדשה וטכנולוגיות פורצות דרך.

הקמפיין בהשקעה של כ- 3 מיליון שקלים תחת הסלוגן BEYOND EXPECTATIONS יעלה באמצעי המדיה השונים בהם, טלוויזיה, עיתונות ודיגיטל ויכלול את כל דגמי החברה כולל את מכונית הספורט סדאן G70 והקרוסאובר הקומפקטי GV70 שיושקו בקרוב, ה- G80 החדשה בקטגוריית הסדאן יוקרה, ואת רכב הפנאי-שטח הראשון, GV80. תקציב הפרסום של GENESIS מנוהל על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי.


מותג GENESIS המשווק כיום בקוריאה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה ורוסיה, משווק בישראל לקראת חדירתו לשוק האירופאי בקיץ הקרוב. המותג הצעיר בתעשיית הרכב, הצליח לקטוף בזמן קצר שורה ארוכה של פרסים בינלאומיים נחשבים בתחום העיצוב, חווית הנהיגה, טכנולוגיה וקהל לקוחות נאמן.

GENESIS, מנוהל בישראל על ידי דנה רביד מנחם, שהיתה ב- 5 השנים האחרונות מנהלת השיווק של מרצדס בקבוצת כלמוביל ולפני כן כיהנה במגוון תפקידים ניהוליים כמנהלת השיווק הקמעונאי בבנק הפועלים ואחריות על האסטרטגיה העסקית של הבנק.



כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד