חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

משרד הפרסום סימפל מדיה נבחר לנהל קמפיין עבור "יערות מורינגה"

דינה אברמסון. צילום: סימפל מדיה, צפנת איזק (הגדל)

משרד הפרסום ויחסי הציבור סימפל מדיה נבחר לנהל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של מותג "יערות מורינגה". יערות המורינגה הוא משק חקלאי בגני טל. במקום 20 דונם של עצי מורינגה, מבוך למשפחה, ייצור קוסמטיקה טבעית ומרכז מבקרים בלב הטבע.


צמח המורינגה נחשב כמזון על (סופר פוד) ונמצא בימים אלו בפריחה מסחרית ובחדירה לשוק הישראלי. בזירה הבינלאומית המורינגה מוכרת וידועה כבר שנים רבות בתחום הרפואה האלטרנטיבית ובתחום הקוסמטיקה.

שוק המורינגה הבינלאומי מגלגל 5.5 מילארד דולר בשנה.


ל "יערות מורינגה", בבעלות חנה ומוטי סנדר, חקלאים מזה 40 שנה,  ישנם מוצרי קוסמטיקה ייחודיים בתחום כגון שמן מורינגה טהור אנטי אייג'ינג   


לצורך קמפיין הקוסמטיקה נבחרה כפרזנטורית אשת התקשורת דינה אברמסון המחזיקה בערכי תזונה וצמחונות.


משרד הפרסום סימפל מדיה קיים כבר למעלה מעשור ומעניק שירותי פרסום לחברות ארגונים ועסקים אשר לב העשייה שלהם  נושאים חברתיים לטובת עולם טוב יותר.

ברשימת הלקוחות  שסימפל מדיה העניקה להם שירות ניתן למצוא את משרד הכלכלה, הטכניון, משרד התיירות, מכללת עזריאלי, השבת העולמית,  אתר פסק דין, המשרד להשכלה גבוהה.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד