חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בועז שרעבי נבחר כפרזנטור לקמפיין חדש בעלות של מיליון שקלים

בועז שרעבי. צילום: מטרו מוטור (הגדל)

הזמר והמלחין האגדי בועז שרעבי נבחר לשמש כפרזנטור של מותג הקלנועיות המוביל והוותיק "קלנועית אפיקים", המשווקת על ידי חברת מטרו מוטור יבואנית הדו גלגלי ורכבים לתרבות הפנאי הגדולה בישראל. מי שנחשב לפס הקול של המדינה, הצטלם בשבוע שעבר לקמפיין פרסומי רחב היקף שנערך בנמל תל אביב. הקמפיין החדש שעלותו מוערכת ב- כמיליון שקלים, צפוי לעלות בשבוע הקרוב בכל המדיות הפרסומיות ובניהן: טלוויזיה, רדיו שלטי חוצות ובמדיות הדיגיטליות.


הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד, אשר לו חלק ברפטואר עשיר של יצירות ישראליות עם מיטב האומנים המובילים. השיר כולל את הפזמון: "בא לי לחיות כאילו אין מחר, בא לי עכשיו להיות מאושר". המביא לידי ביטוי בדרך מוזיקלית ובקול הנוגע כמו שיש רק לשרעבי, את היתרונות שהקלנועית מאפשרת לבני הגיל השלישי ולאלו המתקשים בניידות, המתבטאים בהענקת חופש ושמחת חיים. שכן הקלנועית מבטלת את התלות בזולת, מאפשרת את החזרת כושר התנועה ועצמאות.


שרעבי שכתב והלחין את מיטב השירים המרגשים בתולדות החברה הישראלית ומלווה דורות שלמים שגדלו על יצירותיו, נבחר על ידי מטרו מוטור לאור האהדה הציבורית הרחבה לה זוכה הזמר בקרב הקהל. לצד העובדה כי הוא מייצג את ערכי המותג הישראלי, המלווה את פלח האוכלוסייה הגדול והנדרש לסיוע בניידות כבר למעלה מארבעה עשורים.


תומר קומרוב מנכ"ל מטרו מוטור: "בועז שרעבי הוא אחד מאבני היסוד של התרבות הישראלית הזוכה להערכה רבה על ידי כלל גווניה. לכן הבחירה בו כמי שיקדם את המותג המסייע ומשפר את איכות חייהם של רבים בחברה שלנו, הייתה נכונה וטבעית". 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד