חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

יקבי רמת הגולן מעלים קמפיין רדיו השתתפותו של דני ליטני

יקבי רמת הגולן, עולים, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע, בקמפיין רדיו תחת הקונספט המצליח "יקבי רמת הגולן – ארץ היין" . הקמפיין יעלה ב- 5 למרץ 2006 ברדיו הארצי והאזורי.

 

במרכז הקמפיין 2 שירים בקונספט הטבעי, בקריינותו של דני ליטני: 'אני רואה הר' מאת עודד פלד וכן השיר 'חלקת אלוהים' מאת יורם טהר-לב.

 

יקבי רמת הגולן יצאו בשנה שעברה במהלך אסטרטגי שיווקי לזהות מותגית חדשה המבוססת על נכסיות המותג באזור הגידול – רמת הגולן. מטרת המהלך לחזק את יקבי רמת הגולן כמותג אב אשר מקרין ערך לתתי המותגים הפועלים תחתיו: ירדן, גמלא וגולן.

 

לדברי בנצי אלישע, מנהל השיווק של יקבי רמת הגולן: "איזור גידול מהווה נכס בעל ערך גבוה הן בהיבט היינני – איכותי והן בהיבט שיווקי ומהווה את אחת האסטרטגיות השיווקיות המובילות באזורי יין משובחים בעולם כמו: קליפורניה, טוסקנה שבאיטליה" .

 

יקבי רמת הגולן נוסדו ב- 1983, מאז ומעולם נחשבו כחוד החנית של תעשיית היין האיכותי בישראל. היקב מייצר יינות שולחניים איכותיים מכ- 20 זנים, תחת הסדרות ירדן, גמלא וגולן.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד