חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מאמא עוף נכנסת לתחום הפסטרמות ומשיקה רוסט חזה הודו אמיתי פרוס 1% שומן בלבד

מעלה קמפיין המשך לקטגוריית מוצרי העוף המצוננים באמצעות גיתם BBDO בהיקף מדווח של - 2.8 מיליון ₪. 

 

מאמא עוף, יצרנית מוצרי העוף המובילה בישראל, משיקה פיתוח ייחודי שיצטרף לסדרת המוצרים המצוננים: רוסט חזה הודו עם 1% שומן ללא חומרים משמרים וללא ניטריטים.

 

המוצר החדשני עשוי מנתח חזה הודו אמיתי, העובר תהליך צלייה בתנור. המוצר טבעי, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא מונוסודיום גלוטמט.

 

לדברי דיאה גרש, מנהלת השיווק של מאמא עוף: "כחלק ממגמת בריאות עולמית הצוברת תאוצה, אנו משיקים מוצר שעומד בחזית החדשנות מבחינת ערכים תזונתיים. המוצר מתאים כתוספת לסנדוויצ'ים וסלטים, לצריכה כמנה עיקרית לשומרי משקל ואנשים המקפידים על תזונה נכונה".

 

כזכור, לפני כחצי שנה עלה הסרט הראשון שהציג את התרנגולת של מאמא עוף ככוכבת, כשהיא רזה יותר וחטובה לקראת הקיץ. התרנגולת התהלכה כדוגמנית במסלול תצוגת אופנה, כאשר היושבות בשורה הראשונה הן חברותיה הדוגמניות: קארן דונסקי, חני פרי, סמדר ברנר וסטלה עמר.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד