חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"מאמא עוף" בקמפיין חדש למבצע "מאמא של חופשה" בהיקף ההשקעה כמיליון וחצי ש"ח

הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום גיתם /BBDO, מזמין את אסתריקה - האמא הישראלית, לקחת פסק זמן ממטלות היום-יום ולצאת יחד עם משפחתה לחופשה חלומית בהולנד. כל לקוחות "מאמא עוף" אשר ירכשו אחד ממוצרי החברה, הקפואים או הטריים, יוכלו להיכנס להגרלות שיתקיימו מדי יום, כאשר כל אריזה שתירכש תיכלל בכל ההגרלות שיתקיימו עד לסיום המבצע. הזוכים יהנו מחופשה משפחתית חלומית בסנטר פארקס שבהולנד- קומפלקס נופש ענק המשופע בפארקים מרהיבים ביופיים, אגמים טבעיים ואטראקציות נוספות לבילוי משפחתי. הזכיה כוללת טיסות, לינה בוילה משפחתית ורכב משפחתי לשבוע ימים.

"מאמא עוף" מציבה את האם הישראלית במרכז פועלה תוך הבנת צרכיה השונים וחיזוק ערכי המשפחתיות", מסרה מיכל גלבוע מנהלת שיווק "מאמא עוף". המבצע מתקיים בשיתוף עם חברת "גרייבר" נציגת סנטר פארקס בישראל . הקמפיין ימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ויכלול גם קמפיין אינטרנט.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד