חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אורנג' הדור השלישי – ילדה שרה: הפרסומת הזוכה לחודש פברואר, במשאל שנערך בקרב חברי איגוד המפרסמים

על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" באפריל (פרסומות  חודש פברואר), במשאל  שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' הדור השלישי – ילדה שרה"  של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. היא זכתה ב–100  נקודות,  36%  עבור תרומה למותג  ו– 28% עבור קריאטיביות.

 

במקום השני: "RC קולה – הג'יני", של פרסום ראובני פרידן IPG, עם  82 נקודות – 30% עבור תרומה למותג ו-22% עבור קריאטיביות.

  

במקום השלישי: "ניו באלאנס – רגלים יחפות" של פרסום מורדי & גורן, עם 30 נקודות -  7% תרומה למותג ו- 16% קריאטיביות.

 

(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז  התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)

 

הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד