חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

באומן בר ריבנאי תטפל בתקציב הפרסום של חברת כספי הפלגות קרוז" המוערך ב-5 מיליון ₪

הקמפיין שעלה בימים אלה, ירוץ למשך חודשיים ויכלול סרט טלוויזיה בכל הערוצים המסחריים, פרסום ברדיו, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית, תוך דגש על פרסום מגזרי, הפקת קטלוגים הן בשפה העברית והן בשפה הרוסית שיופצו דרך כל משרדי הנסיעות ולבתי הלקוחות על פי בקשה, ופרסומים באתרי אינטרנט. לצורך השקת הקמפיין הכפילה החברה את תקציב הפרסום השנתי והוא יעמוד על 5 מיליון ש"ח.

סרטון הטלוויזיה שיעלה בשלב שני לאחר הפרסום בעיתונות משקף את המסר הפרסומי והשיווקי שעיקרו נופש חלומי... בסרט רואים זוג – גבר ואישה ישנים וחולמים על כל הפעילויות המדהימות שמחכות להם בהפלגה – ריקודים, ארוחות, בילוי על הבר ועוד.

 

יובל כספי מנכ"ל כספי ספנות מסר כי:" בחרנו באסטרטגיה פרסומית המעבירה באופן ברור את המסר של נופש חלומי באונייה שהינה בסטנדרטים של פאר וגודל חסרי תקדים לישראל, ותומכת במיצובה של חברת כספי הפלגות קרוז כמובילה בתחום אוניות הקרוז בארץ."

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד