חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

זהירות שוה חיים?מהיום גם כסף: חברת ביטוח ישיר משיקה קמפיין במסגרת המהלך השיווקי לעידוד נהיגה זהירה

חברת ביטוח ישיר משיקה קמפיין חדש, במסגרת המהלך השיווקי לעידוד נהיגה זהירה. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא "נהגים זהירים משלמים עד 1,000 ₪  פחות" לתקופה של כחודש בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט וכן בכתבות תשקיף ורדיו של שיאון אינפו. ההשקעה בקמפיין מוערכת בכ- 3 מיליון ₪ והוא הופק על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

"ערן וולף, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העיסקי של ביטוח ישיר, אמר בנושא: ביטוח ישיר לוקחת אחריות חברתית ונוקטת בפעולות אקטיביות למלחמה ישירה בתאונות הדרכים. לצורך כך מצטרפת ביטוח ישיר לארגונים שונים שהכריזו מלחמה בתאונות הדרכים, ומובילה היום חזית חדשה במלחמה הציבורית בתאונות הדרכים".

 

עוד הוסיף וולף כי "המהלך שאנו מבצעים מהווה יריית פתיחה לתכנית רחבת היקף. שתכליתה לגרום להגדלה מתמדת של התגמול לנהגים הזהירים ולקחת חלק במאבק בתאונות הדרכים. הגדלת התגמול תתאפשר כיוון שאנו מבקשים לגבש בעתיד מחירון המתייחס באופן ישיר למספר הנקודות שכל נהג יצבור. כיום, תהליך כזה אינו אפשרי בשל העובדה שהמידע לגבי מספר הנקודות אותו צובר הנהג אינו קל להשגה. אנחנו קוראים למשרד התחבורה לאפשר לציבור גישה מיידית למידע ע"י העלאתו לרשת האינטרנט וכך יזכו הנהגים הזהירים לתגמול נוסף."

 

הפרסומת: מתוך חנות תכשיטים יוצאים בריצה שני גנבים, נכנסים לתוך רכב המילוט, תוך שהם מבקשים מהנהג לברוח ממקום השוד. נהג הרכב לעומת זאת לא מוכן לעבור על חוקי התנועה, מכאן מתחיל דיאלוג משעשע בין הגנבים הממהרים לברוח לבין נהג הזהיר המציית לחוקי התנועה.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד