הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Moblin זוכה להצלחה עם קמפיין אייפד למרצדס

9/09/2012
Moblin זוכה להצלחה עם קמפיין אייפד למרצדס (הגדל)

קמפיין האייפד הראשון של מרצדס-בנץבישראל שיצרה חברת Moblin מהרצליה, עושה רעש גלובלי. הסיבה: שימוש יוצא דופ   ן וחדשני באופציית ה"סליידר" של האייפד. הקמפיין שבא לתמוך במודעות הפרינט המקדמות את "המוח הימני - המוח השמאלי", מככב ברשימת הקמפיינים הטובים ביותר בכמה מאתרי הפרסום המובילים בעולם, בינהם: Best Ads , creativity ו- Ibelieveinadv  

"הסיפור מאחורי הרעיון פשוט: הצד השמאלי של המוח מתייחס לחלק הלוגי של המוח, זה שהולך בתלם. הצד הימני הוא הצד היותר יצירתי, זה שסולל את הדרכים החדשות", אומר עופר איתן, מנכ"ל Moblin , המובילה את תחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל. "המשימה שלנו היתה לתרגם את המודעה ליצירת חוויית אייפד אינטראקטיבית... כדי לעשות זאת השתמשנו בתכונה הידועה ביותר של האייפד: הסליידר, אבל הכנסנו לה טוייסט קטן ששינה את ההתנהגות של התכונה ויצר מייד מעורבות של המשתמש".  

"הטאבלטים משנים את הרגלי הגלישה שלנו", אומר איתן. "לפי סקר חברת המחקר Pew בעלי טאבלטים משתמשים באפליקציות הרבה יותר מאשר בעלי סמארטפונים - 92%. מתוכם, 67% גולשים באמצעותו ברשת, והם משתמשים בו לא פחות משעה וחצי ביום. ב- Moblin קראנו את המפה כבר די מזמן ונערכנו בהתאם, תוך בניית כלי אופטימיזציה ייחודיים וראייה של הטאבלטים כעולם חדש של אופציות הגעה ללקוחות".

  דירקטור קריאייטיב: לירון בן יעקב
ארט דירקטור: ליאון דוד
קופי: לירון בן יעקב
סמנכ"ל פיתוח עסקי: עמרי ארגמן

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד