הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פעילות סטיקרים בפייסבוק של שברולט

11/10/2012

חברת UMI, יבואנית רכבי שברולט לישראל, השיקה פעילות אינטגרייטד יוצאת דופן בענף הרכב. הפעילות, אשר נקראת "סטטוסים מנצנצים", תתקיים בעמוד הפייסבוק של שברולט ובמסגרתה יוזמנו הגולשים להעלות סטיקר משלהם לאפליקציה ייעודית שנבנתה במיוחד עבור הפעילות.

 

מידי יום ייבחר סטיקר "מנצנץ" במיוחד שיזכה את בעליו בפרסים כגון  מנוי שנתילמגזין בלייזר או כרטיס תדלוק לרכב בשווי של 200 ₪. בסיום הפעילות, ייבחר הסטיקר הזוכה אשר יזכה את בעליו בסופ"ש עם רכב שברולט צמוד.

 

ביומה הראשון של הפעילות נרשמו כמאה סטאטוסים שנכתבו על ידי הגולשים. הסטאטוס הזוכה של היום הראשון הוא "לא חבל על הדלק? תעברי אלי" של שי מאליכי שזכה בכרטיס תדלוק בשווי 200 ₪.

 

שברולט לא עוצרת בקמפיין המנצנצים ובימים אלה מתכננת לפתוח גם עמוד אינסטגרם שבו יוכלו הגולשים לחוות את המותג מקרוב ולהשתתף בפעילויות יצירתיות.

 

בפעילות יקחו חלק "הסלב החדשים" של דור web 2.0- מובילי דעת קהל בדיגיטל : אמנים, צלמים ובלוגרים.

פעילויות המדיה החברתית של מותג שברולט בישראל נעשות בתיאום וע"פ הקו העולמי אותו מתווה שברולט העולמית. מותג שברולט הוא אחד מהמותגים המובילים בעולם בתחום עם קרוב למיליון וחצי "לייקים" לעמוד המותג העולמי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד