הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שברולט מול מובילי דעה

4/11/2012

שברולט ישראל החלה בפעילות אינסטגרם ייחודית בשם .chevroletrip במסגרתה , יימסרו, למספר ימים, רכבי שברולט למובילי דעת קהל באינסטגרם ובפייסבוק, ואלה, יעלו את תמונותיהם לרשת החברתית העולמית לשיתוף תמונות.

הפעילות, אשר החלה בימים האחרונים עם מסירת רכב מסוג שברולט אורלנדו  למובילי דעת קהל כגון אירה קרקובסקי (irahok@) ועידו סימיוני (ido8all@), אחד הצלמים הידועים והפופולאריים ברשת החברתית. במהלך הסוף שבוע האחרון הועלו מספר תמונות של הרכב (מצ"ב לינק בהמשך), כאשר חלקן הגיעו למספרים שוברי שיאים במושגים ישראליים. תמונה אחת אף זכתה ביותר 5500 "לייקים" ומאות תגובות. תמונה זו עלתה לעמוד המועדפים העולמי של האינסטגרם, שאותו רואים כל משתמשי האפליקציה בעולם.

שברולט לא מגבילה את הפעילות רק ל"ידוענים"  ותזמין גם  חובבי רכב מן המניין לקחת רכבים ולהעלות תכנים לאינסטגרם ולעמוד הפייסבוק.

שברולט הוא המותג הראשון בישראל אשר לא מסתפק בהעלאת תמונות בלבד אלא מזמין את הגולשים לקחת חלק פעיל ולהעלות תמונות וטקסטים לדפי שברולט ברשתות החברתיות (פייסבוק,אינסטגרם).

בעקבות הצלחת הפעילות בישראל, בוחנים במטה שברולט העולמית פעילויות דומות גם ברשתות החברתיות העולמיות של המותג.

פעילות זו מצטרפת לפעילות "סטיקרים מנצנצים" אשר מתקיימת, בשיתוף מגזין "בלייזר",  זה השבוע השלישי בדף הפייסבוק של שברולט ישראל ובמסגרתה גולשים מוזמנים להעלות סטיקר "מנצנץ" במיוחד ולזכות בפרסים יומיים: כרטיס תדלוק בשווי 200 ₪, מנויים שנתיים לבלייזר וכרטיסים זוגיים לקולנוע. בסוף הפעילות ייבחר הסטיקר הזוכה אשר יזכה את בעליו בסוף שבוע חלומי בצימר ושברולט ספארק צמודה.

פעילויות המדיה החברתית של מותג שברולט בישראל נעשות בתיאום וע"פ הקו העולמי אותו מתווה שברולט העולמית. מותג שברולט הוא אחד מהמותגים המובילים בעולם בתחום עם קרוב למיליון וחצי "לייקים" לעמוד המותג העולמי.

להלן לינק לעמוד הפעילות

 http://statigr.am/viewer.php#/tag/chevroletrip

גלית עיני, UMI:

שברולט ממשיכה את הפעילות האינטנסיבית ברשתות החברתיות. לפעילות "סטיקרים מנצנצים" שנוחלת הצלחה אדירה אנו מצרפים בימים אלה פעילות אינסטגרם ראשונה מסוגה בישראל.   אנו רואים חשיבות עצומה בפעילויות מסוג אלה שמקרבות אותנו אל הצרכנים.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד