הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מי אמר שהישראלים לא קונים בדיגיטל ?

21/10/2013
מי אמר שהישראלים לא קונים בדיגיטל ? (הגדל)

דומינו'ס פיצה חוגגת והלקוחות מרוויחים... רק לפני כחודשיים חגגה דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל, את זכייתה בפרס איגוד השיווק הישראלי עם ה- "אפי פלטיניום" על מהלכיה בתחום הדיגיטל, שהוגדרו על ידי מחלקי הפרס כמהלך השיווק האפקטיבי ביותר שנעשה בישראל ב 3 השנים האחרונות. בימים אלו מקבלת החברה חותמת נוספת להצלחה יוצאת הדופן בתחום פעילות הסחר האלקטרוני בישראל – יותר מ-  1,000,000 הזמנות שנעשו רק באמצעות אפליקציית הסחר שלה בכל מערכות ההפעלה בסלולר (אפליקציית האנדרואיד, האייפון, והווינדו'ס פון ובטאבלט עם אפליקציית האייפד). ההישג מרשים עוד יותר לאור העובדה שדומינו'ס פיצה הצליחה להגיע למספר עסקאות זה תוך פחות משנתיים !!

 

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה: "מאז שיצאנו לדרך, כעסק המכוון למזמיני הדיגיטל לפני כארבע שנים, חוללנו מהפכה דרמטית בתחום ושינינו את דפוסי הזמנת הפיצות בענף. היום למעלה מ- 50% מכלל המזמינים בדומינו'ס פיצה עושים זאת באמצעות האינטרנט או הסלולר. כשהשקנו לראשונה את אפליקציית הסלולר, בתחילת 2012, תחום ה- Apps עוד היה בחיתולים בארץ, כשלא מעט אנשים אז וגם היום טענו שבישראל סחר אלקטרוני אינו בר השגה. אנו שמחים שקהל לקוחותינו, המזמין פעם אחר פעם באפליקציה או ברשת, מוכיח אחרת. הישראלים אוהבים להזמין בדיגיטל כשמאפשרים להם לעשות זאת בנוחות ובקלות. על כך אנו רוצים להודות ללקוחות, ומזמינים אותם ואת אלו אשר טרם התנסו ליהנות מ 50% הנחה במשך שבוע למזמינים דרך האפליקציות של דומינו'ס !!"

 

קמפיין 50% ההנחה, לרגל מיליון ההזמנות, מושק השבוע ויימשך עד ה- 26/10 למזמינים באפליקציית הסלולר או הטאבלט בלבד (אין הנחה זו תופסת למזמינים באמצעות אתר החברה). ההנחה הינה על מחירי המחירון ועל כל תפריט המזון למעט שתייה וגלידה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד