הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מן חוגגת 60 במדיה החברתית

30/09/2014
מן חוגגת 60 במדיה החברתית

חברת "מן", החברה הוותיקה לייצור ופלים ועוגיות, חוגגת 60 שנים להיווסדה,  ובמסגרת החגיגות מזמינה את הגולשים לעצב קופסה עדכנית, עם התמונות האישיות שלהם (מהאינסטגרם ומהמחשב). הגולשים גם מוזמנים לבחור אילו טעמים של עוגיות וופלים יחכו להם בתוך הקופסה.

 

סיבת החגיגה - 60 שנה, ולכן ישנם גם 60 זוכים! 60 זוכים שייהנו מהקופסה המעוצבת שלהם ובתוכה המוצרים שהם בחרו. במהלך החודש האחרון פרסמה מן נקודות ציון רבות בהיסטוריה של מותג הוופלים והעוגיות, במטרה לחזור אחורה בזמן, אל ימים מתוקים.


לדברי אבי פקר מנהל השיווק של מן: "לכבוד חגיגות 60 שנה למן, החלטנו להעניק לגולשים הצצה אל העבר המתוק של המותג. בעבר היו נמכרים הוופלים באריזות פח, שהוחלפו במרוצת השנים באריזות אטומות חדשניות ששומרות על טריות המוצרים ונארזות אוטומטית על ידי מכונות. על אף שאריזות הפח הללו כבר לא קיימות, הן מהוות נקודת זיהוי נוסטלגית עבורנו ועבור הציבור ולכן הוחלט על עיצוב קופסה ייחודית בהשראתן במתנה לגולשים".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד