הפוך לעמוד הבית

השוק הסיני נפתח לישראלים בשיתוף פעולה בין ישראכרט לאליבבה

5/06/2017
השוק הסיני נפתח לישראלים בשיתוף פעולה בין ישראכרט לאליבבה

ישראכרט פותחת את השוק הסיני לישראלים במסגרת שיתוף פעולה חסר תקדים עם ענקית הקמעונאות הסינית Alibaba. במסגרת שיתוף הפעולה, תסייע הקבוצה לכל בית עסק ישראלי למכור את מוצריו באתר המסחר Tmall.com המיועד לשוק הסיני המקומי. מדובר באחד מאתרי הקמעונאות הגדולים ביותר בסין עם למעלה מ-400 מיליון משתמשים פעילים.

קבוצת ישראכרט תשיק כרטיס אשראי בשיתוף עם אתר הקמעונאות הסיני AliExpress, המעניק תכנית נאמנות והטבות בלעדיות למימוש באתר. בכך, תהיה ישראל מהמדינות הראשונות בעולם להשיק כרטיס נאמנות של האתר שזוכה לפופולריות רבה בקרב צרכנים ישראלים.   כמו כן, הודיעה  הקבוצה כי היא נמצאת בשלבים מתקדמים בתהליך הטמעת ארנק התשלומים Alipay בבתי עסק הסולקים עימה בישראל.

מנכ"ל החברה ד"ר רון וקסלר: "לשיתוף הפעולה הזה עשויות להיות משמעויות מרחיקות לכת על מפת הקמעונאות הישראלית. ישראכרט מאפשרת מהיום לכל עסק קטן להפוך לבין לאומי. אנו גאים להוביל מהפכה של קמעונאות ללא גבולות"
הציפייה היא שעד סוף השנה, יוכלו צרכנים סיניים לרכוש באמצעות Alipay באתר רשת מלונות פתאל ובאתר רשת סופרפארם שהשיקה  פעילות סחר מקוון.
 

"אנו נרגשים מהאפשרות שישראל תהיה המדינה הראשונה בה יושק Alipay במזרח התיכון" מסר סיקנדר האוזר, מנהל פעילות ה-E-commerce של Alipay באירופה, אפריקה והמזה"ת. "סופר פארם ורשת מלונות פתאל הם דוגמא מצוינת לעסקים ישראלים המציעים מוצרים ושירותים שמאוד מעניינים את הצרכן הסיני. כולי תקווה ששיתוף הפעולה יורחב בקרוב לבתי עסק אינטרנטיים נוספים שיוכלו ליהנות מהכמות ההולכת וגוברת של צרכנים סיניים שרוכשים מעבר לים".


"מעולם לא ניתנה הצעת ערך כה מקיפה המנגישה את השוק הגדול ביותר בעולם גם לצרכנים וגם לבתי עסק ישראלים. אנו גאים היום להוביל מהפכה של קמעונאות ללא גבולות" סיכם וקסלר בנאומו.
 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד