הפוך לעמוד הבית

BBDO CONTENT הגיעו ל-140 אלף בנות במיוזיקלי עבור פוקס

8/06/2017

BBDO CONTENT, זרוע התוכן של גיתם, הפיקה עבור פוקס אתגר ריקוד למיוזיקלי ואינסטגרם, שהופץ דרך שבע משפיעניות רשת ונחשף תוך 24 שעות ל- 140 אלף משתמשים ברשת החברתית. בין המשפיעניות, אלין כהן, עם רבע מיליון עוקבות במיוזיקלי, החשבון המוביל בישראל, שי רון, אנגל ברנס עם 180 אלף עוקבים וגל גברעם.

 

מדובר בריקוד קצר בסגנון מיוזיקלי, כשהמשפיעניות מחזיקות  שלט מאתגר במיתוג פוקס: "יכולות גם?" ובתיוג FOXCHALLENGE

 

"מיוזיקלי היא פלטפורמת העלאת קליפים קצרים בני 15 שניות בהם עושים ליפ דאב. המטרה היא לתפוס רגע מדהים מתוך שיר, לתת את ההרגשה שאתם הכוכבים, ליצור קהילות מגניבות ולספר סיפורים מעניינים באמצעות הדבר שכולנו כל כך אוהבים בחיים: מוזיקה. והדבר הזה עובד – לא בכדי גייסה מיוזיקלי 100 מיליון דולר במהלך 2016", כותב באתר תוכניסט, נאור נרקיס, האחראי על הקריאייטיב לקמפיין.

 

 

 

 

 

 

סמנכ״ל לקוחות: אליקה מרחבי
סופרוויזורית: מור אילוז וטל גוילי  
תקציבאות: עדי רוזנבאום
ניהול לקוח תוכן: צבי פלוטניצקי  
ניהול פרויקט: הגר שטרויטמן  
קריאייטיב: נאור נרקיס
סטודיו: עינת וינשטוק ותומר יוחנן  
  דיגיטל: קארין מזור, אלמוג מוסקוביץ', אייל תמוז

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד