הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דוטומי, אשר פיתחה טכנולוגית פרסום אישי באינטרנט, נבחרה כחברת הסטארט אפ המבטיחה לשנת 2005

22/12/2004
חברת דוטומי ( (dotomi, אשר פיתחה טכנולוגית Direct Messaging, הוכרזה כחברת הסטארט אפ המבטיחה לשנת 2005 בתחום האינטרנט של "הארץ" ודה מרקר בכנס Addvantage – הכנס השנתי השישי לטכנולוגיה ומדעי חיים של תמיר פישמן, שנערך בשבוע שעבר.

דוטומי נבחרה על ידי שקלול בחירתם של כ- 30 מנהלי קרנות הון הסיכון המובילים בישראל, ועדת שיפוט של מערכת דה מרקר וסקר קוראי דה מרקר. החברות שנבחרו נבחנו על סמך קריטריונים דוגמת: השפעה על הענף, סיכוי צמיחה, ביצועים פיננסים ואיכות ההנהלה.

איתן אבריאל, העורך בפועל של דה מרקר אמר באירוע: "לדוטומי יש פוטנציאל להפוך את כל שיטת הדיוור הישיר לאפקטיווית הרבה יותר – במקום לקבל עוד אי-מייל נוכל לראות באנר פרסום אישי במיוחד עבורנו, בכל אתר בו אנו גולשים. הבאנרים האישיים יחליפו את הבאנרים הפרסומיים הכלליים וכמה גולשים שנמצאים באותו אתר יראו כל אחד באנר שונה, המותאם לצרכיו האישים. מדובר במהפיכה מחשבתית בשיטת השיווק הישיר האישי באינטרנט".

לדברי נועם בנד, מנכ"ל דוטומי ישראל, פעילות דוטומי בישראל הושקה בתחילת שנת 2003. "כיום רשומים לטכנולוגיה של דוטומי 180,000 גולשים בישראל אשר נתנו למעלה מ-600,000 הרשאות לגופים שונים לקבל מהם מסרים בשיטת דוטומי. בין לקוחות דוטומי ישנן חברות מתחומים שונים: רשת שרתון, ישרוטל, רשת מלונות פתאל, אופיר טורס, צבר תיירות, אמריקן אקספרס, בלוקבסטר, סטימצקי, ישראכרט, באדג"ט, פיצה מטר, מכללת נתניה, GNC, לי קופר ורבים אחרים".

בנד הוסיף: "אנו מקבלים יותר ויותר את ההכרה כי אנו בדרך הנכונה והזכיה והבחירה הזו על ידי צוות השופטים והקהל מחזקת תחושה זו".

פעילות דוטומי בארה"ב הושקה לפני כחצי שנה. הבאנרים הפרסונליים של דוטומי כבר מוצגים באתרים המובילים בארה"ב כמו: About.com, NYTimes.com, USA Today ועוד. חבירתה של דוטומי לרשתות הפרסום המובילות בארה"ב Advertising.com, BlueLithium,Right Media ו- MaxOnline ואלפי אתרים נוספים מעניקות לה פריסה וכיסוי נרחב ביותר במדיית האינטרנט בארה"ב. למעלה מתריסר חברות מובילות בארה"ב כבר התחייבו למערכת של דוטומי ונמצאות בשלבי פעילות שונים.

לדברי יאיר גולדפינגר, ה- CTO של דוטומי, האינטרנט היא מדיה המאפשרת לתקשר עם לקוחות בצורת אישית ואת זה דוטומי יודעת לספק. "חברות וארגונים היודעים לנצל את המדיום החדשני הזה לשיווק ישיר ולפיתוח יחסים "אחד על אחד" עם הלקוחות שלהם, נהנים משיעורי תגובה גבוהים במיוחד, ומחיזוק הקשר עם לקוחותיהן".

מאז ההשקה בארה"ב לפני כחצי שנה, זכתה דוטומי לעשרות ביקורות טובות ומפרגנות בעולם העיתונות בארה"ב בתחום השיווק הישיר והאינטרנט. "לפני מספר חודשים פירסם הניו יורק טיימס כתבה נרחבת בה הוצגו דעות של אנליסטים ומנהלים בענף הפרסום באינטרנט, אשר אמרו כי טכנולוגיית הבאנרים האישיים שפיתחה דוטומי מהווה דרך חדשנית וטובה לחברות לשפר את קשרי הלקוחות באמצעות האינטרנט".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד