הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת טלפלא בשיתוף חברת Y&R, זכו ב- 2 פרסים בתחרות הפרסום היוקרתית EUROBEST

10/12/2007 16:20

חברת טלפלא וY&R אינטראקטיב, מקבוצת שלמור אבנון עמיחי, זכו עם קמפיין קולגייט מקס פרש בשני פרסים בתחומי האינטרנט ובחדשנות במדיה בתחרות הפרסום היוקרתית EUROBEST האירופאית. התחרות מתרחשת מדי שנה, על גבי האינטרנט והתוצאות מפורסמות און ליין לאחר מספר ימי דיונים.

 

כזכור, בקמפיין נעשה שימוש בפעם הראשונה בטכנולוגיה ייחודית בה יכול היה הגולש להתקשר לבאנר שהופיע על צג המחשב וכתוצאה מכך להפעילו. בשל זכייתו , יוצג הקמפיין בתחילת השנה, בתחרות בכנס הבינלאומי של WPP, במסגרת מצגת בינלאומית שנושאה פריצות דרך טכנולוגיות בשימוש בפרסום.

 

חברת טלפלא משתמשת בתשתיות טלפוניה מתקדמות דרך האינטרנט. צוות פיתוח המוצר כולל את חוד החנית של מהנדסי תוכנה מנוסים: בוגרי ממר"מ, בעלי ידע רב בהנדסת תוכנה בכלל ובתקשורת בפרט. החברה מספקת שירותי ייעוץ לחברות בתחום התקשורת בישראל , מובילה את תחום האינטרנט IVR בישראל ומספקת פתרונות שלמים לניהול קשרי לקוחות, דיוור, מכירה ותזכורות, כמו גם אינטגרציה בין מערכות קיימות למערכת טלפלא בצורה פשוטה ומהירה.

 

לדברי ירון סלע, מנכ"ל טלפלא: "אנו גאים בזכייה, ומאמינים כי זוהי סנונית ראשונה של שימוש בטכנולוגיה חדשנית המאפשרות שילוב של טלפוניה ואינטרנט בפרסום ובכלל".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד