הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לראשונה בישראל - בלוג ארגוני של סמנכ"ל חברה

26/12/2007 15:00

חברת אורקל מעבירה הילוך בתחום הבלוגים הארגוניים וממשיכה במהלך השיווקי שהחלה השנה בתחום פיתוח הבלוג הארגוני ככלי שיווק אינטרנטי.

 

החברה מעלה לאויר בלוג ישראלי ראשון של סמנכ"ל שנכתב על ידי צביקה אייזנשטט - סמנכ"ל שירות לקוחות באורקל ישראל. הבלוג של אייזנשטט מדבר בגובה העיניים של מי שנותן שירות כבר למעלה מעשור, וכולל סיפורים מזווית אישית על מתן שירות מקצועי ונכון תוך שילוב כתיבה על שירות הלקוחות של אורקל, היתרון בהעמדת הלקוח במקום הראשון, היתרון במענה מהיר לטלפון של לקוח, מיקום הלקוח במרכז תשומת הלב.   

 

אייזנשטט אמר היום כי "אני רואה בבלוג אמצעי מצוין להעביר מסרים ותובנות הנובעות מתפיסת השירות אותן פיתחתי במהלך השנים. הבלוג ינסה להציג את נושא שירות הלקוחות בצורה חדשה ומזווית שונה לגמרי. הצגה זו כרוכה מבחינתי בשיתוף הקוראים במודלים של שירות, במחקרים בתחום שביעות רצון לקוחות כמו גם בשילוב חוויות אישיות אותם אני קושר מייד לתחום השירות בהייטק. כל מקום מבחינתי הוא כיתת לימוד לנושא השירות, וכך אפילו ביקור במסעדה בחו"ל הופך לנושא שממנו ניתן ללמוד ולשתף את הקוראים בכל הקשור לשירות. בבלוג תהיה התייחסות לסוגיית השירות בכלל וללא הגבלה לתחום ה-הייטק בלבד, לרבות דוגמאות מהחיים על חברות המספקות שירות איכותי אל מול חברות שאינן נותנות שירות כזה. המטרה האמיתית שלי היא להעלות על סדר היום את נושא השירות והתמורה אותה כל לקוח אמור לקבל עבור הכסף אותו הוא משלם."

 

תומר מירום, מנהל המרקום ופרויקט הבלוגים באורקל ישראל: "כחלק מהפעילות השיווקית של אורקל, אנו מחפשים כל העת אחר כיוונים חדשים ומאמינים מאוד בשימוש באמצעים חדשניים, גם במסגרת פעילות השיווק באינטרנט. אורקל מובילה בעולם עם פעילות 2WEB ובשיתוף חברת בלינק משיקה פלטפורמה זו גם בישראל. לדעת תומר מירום בלוגים, הנכתבים על ידי אנשים אמיתיים מתוך הארגון, מהווים מקור אמין של מידע והפצת ידע, ופלטפורמה מצוינת ליצירת קשרים "אישיים" עם לקוחות פוטנציאלים. התוצאות הטובות שאנו רואים סביב הבלוגים באורקל רק מוכיחות כי מדובר בפלטפורמה בעלת פוטנציאל שיווקי ומיתוגי גבוה, שרק ילך ויתפתח.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד