הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לרגל משחקי היורו קאפ, אדידס משיקה סדרה ייחודית של מוצרי טיפוח לגברים

10/06/2008 10:05

מותג מוצרי הטיפוח "אדידס" משיק סדרה ייחודית במהדורה מוגבלת של מוצרי טיפוח לגברים לקראת משחקי ה-EURO CUP העולמיים. הסדרה תושק תחת השם "FAIR PLAY", בהשקעה של מליון ₪ ותשווק ברשתות השיווק והפארם.

 

תחרות ה-EURO CUP 2008  הינה התחרות השנייה בחשיבותה בעולם הכדורגל ונערכת אחת ל- 4 שנים. בתחרות האחרונה צפו במשחקי הטלביזיה כ-7.9 מיליארד אנשים וגם השנה חברת אדידס העולמית היא אחת מנותנות החסות המרכזיות למשחקים.

 

לקראת המשחקים הקימה "אינטרקוסמא" מערך רחב של דיול לשיווק הסדרה ברצפת המכירה. מוצרי הסדרה ישווקו בתצוגות וסטנדים מיוחדים אשר יוצרו בהתאמה לסדרה החדשה ויוצבו בכל סניפי הסופר פארם והשופרסל. דיילות ממותגות אדידס, יציעו ללקוחות את מוצרי הסדרה המיוחדת ויאפשרו להם להתנסות במגוון המוצרים.

 

ארז קירשנר, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה ב"אינטרקוסמא" מוסר: "אדידס מציגה חדשנות מוצרית ויצירתיות לקהל הלקוחות הגברי, המחפש ריגושים וחידושים מעולם הספורט. מוצרי הטיפוח ישווקו בסדרה מוגבלת לקראת המשחקים בקונספט שיווקי הלקוח מעולם הכדורגל. אנו צופים לשווק כ-80 אלף יחידות במהלך תקופת המשחקים, תקופה בה גם נרחיב את קהל הצרכנים של מוצרי הטיפוח של אדידס באמצעות פנייה אל קהל צרכנים גברי חדש, חובב כדורגל".

 

סדרת מוצרי ה- "FAIR PLAY" כוללת חמישה מוצרים: דאודורנט אנטי פרספירנט, 200 מ"ל, ג'ל רחצה 250 מ"ל, בודי ספריי 150 מ"ל, או.דה טואלט 100 מ"ל ודאודורנט רול און 50 מ"ל. המוצרים בסדרה מאופיינים בניחוח גברי, אלגנטי ומרענן בשילוב דינמיות ואנרגיה גברית. המוצרים משלבים ריח פירותי עם טעימה קלה של רוח ימית, מודרניות ארומטית וגברית של פרחים בשילוב לבנדר, עמבר ועץ הטיק.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד