הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת קפה גרג נכנסת לקטגוריית חטיפי הדגנים

10/09/2012

רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, תחל לשווק בסניפיה  לראשונה חטיפי דגנים ממותגים של הרשת, תחת השם: Break    - גרג .

 

יאיר מלכה מבעלי רשת קפה גרג: הכניסה לתחום חטיפי הבריאות ברשתות הקפה  זהו צעד נוסף בתהליך התרחבות ומנוע צמיחה.

 

עוד ציין מלכה, מבדיקה שערכה הרשת עולה כי שוק חטיפי הדגנים צומח מידי שנה בכ-8%.

ומגלגל כ- 218 מיליון שקל בשנה, ועוד היד נטויה. ענף זה מחולק לקטגוריית חטיפי דגנים למבוגרים, המחזיקה 63% מהשוק, ולקטגוריית חטיפים לילדים, המחזיקה 37%. 

 

עוד ציין מלכה , במחקרים שערכנו זיהינו כי חטיפי הדגנים הינם מהפופולארים, ונצרכים בעיקר באריזה אישית, ולאור זאת החלטנו להרחיב את מוצרי הבריאות שהרשת מציעה.

כאמור, זהו שלב התחלתי של התרחבות הרשת בתחום מוצרי הצריכה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד