הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לנובו מחזקת מערך הפצה

28/11/2012

 

חברת לנובו מודיעה על מינויה של חברת ויזואל ד.ג  (Visual DG) כמפיץ רשמי של מוצרי לנובו בישראל. במהלך זה, מצטרפת ויזואל למערך ההפצה הקיים של חברת לנובו.


ויזואל תתמקד בקו המוצרים העסקי של לנובו ממשפחת ה-
Think, הכולל את קו האביזרים, מותג המחשבים הניידים ThinkPad, מותגי המחשבים הנייחים ThinkCentre  , מותג המסכים Thinkvision, מותג תחנות העבודה הגרפיות  Thinkstation,וכן קו המחשבים הניידים העיסקי הבסיסי B series.

 

הוספת ויזואל כמפיץ רישמי בישראל הינה חלק ממגמת הגידול של לנובו המחזקת את מעמדה בארץ ובעולם.  לנובו ישראל ממשיכה לצמוח  ומובילה את שוק המחשבים הניידים בישראל, עם נתח שוק של 25% ( עפ"י נתוני IDC  לרבעון השלישי 2012 ).  גם בשוק העולמי מדורגת היום לנובו כיצרנית המחשבים הגדולה בעולם, אחרי שברבעון השלישי 2012 עקפה, על פי נתוני גרטנר, את HP ונטלה לידיה את הובלת שוק המחשבים האישיים העולמי.

 

ויז'ואל ד.ג. מתמחה בהפצה ושיווק של פתרונות מחשוב מתקדמים למערך של מאות משווקים בשוק הישראלי. ויז'ואל עוסקת בהפצת שרתים, מערכות אחסון, גיבוי, ציוד תקשורת, מחשבים ניידים ורכיבי מחשב של מותגים בינלאומיים מובילים.

 

לדברי סיגל אלבאום, מנכ"ל לנובו  ישראל, "אנו גאים להכריז על חתימת הסכם הפצה עם חברת ויז'ואל ד.ג., שיתמקד בקו המוצרים העיסקי והארגוני של לנובו. לויזואל יש נוכחות בולטת בשוק הישראלי, בעיקר בתחום העיסקי, עם היקף רחב מאוד של משווקים העובדים עימה, ואנו משוכנעים שהצטרפותה למערך ההפצה שלנו יתרום רבות לחיזוק הנראות והנוכחות שלנו בשוק העסקי והארגוני".

 

לדברי יוסי זיגדון, מנכ"ל ויזואל, "אנו שמחים להצטרף למערך ההפצה של מותג עסקי מוביל כלנובו. שיתוף הפעולה בינינו יצור מצב של win-win לשני הצדדים, בשל השילוב של קו מוצרים עיסקיים חזק ומוכר ומערך הפצה יעיל המתמחה בערוצים עסקיים".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד