הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פלדמן מפתחת קטגוריה אסטרטגית חדשה לקיץ

29/06/2014

חברת "הגלידות של פלדמן" יוצאת במהלך אסטרטגי חדשני: משיקה את סדרת 'שייק פרי' – סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי ושלגוני יוגורט עם פרי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים.

במסגרת המהלך, יושקו בסדרה 2 סוגי מוצרים:  'שייק פרי' – שלגוני פירות טבעיים, בטעמים: מנגו פסיפלורה, תות בננה, אננס קוקוס ופירות יער ; 'שייק פרי יוגורט' – שלגוני יוגורט עם פירות טבעיים, בטעמים: מנגו אפרסק, תות בננה, אננס קוקוס ופירות יער

 שי שלו, מבעלי חברת הגלידות של פלדמן, מסר: "מיפינו את צרכי השוק ומצאנו שישנה קטגוריה שלמה שאינה באה לידי ביטוי – "עולם בריאות חדש" – מצד אחד מוצרים בעלי ערך בריאותי גבוה ומצד שני ערך הבריאות לא פוגע בטעם המוצר ובחוויית הפינוק. מכאן נולד הרעיון לסדרת "שייק פרי" – סדרה הנשענת על טרנד הבריאות מעולם המיצים, ומביאה בשורה לקהל הצרכנים בשוק הגלידה. סדרת שייק פרי  מציעה לצרכן שייק פירות קפוא על מקל ובכך מעבירה את חווית הטעם של השייק בצורת צריכה שונה וחוויתית".

 "סדרת השייק פרי הינה סדרה חדשנית ושונה מכל מה שהכרנו עד כה בשוק הגלידות, ולמרות זאת היא "מדברת" בגובה העיניים, הרכיבים המרכיבים את מוצריה הינם בסיסיים: סורבה או יוגורט ופירות – וכדי להדגיש זאת החלטנו להשיק את סדרת השייק פרי עם אריזה שקופה המעבירה את תחושת שתיית השייק פירות עוד בשלב בחירת השלגון".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד