הפוך לעמוד הבית

נעמן במהלך בידול של חנויות הרשת

30/10/2016
נעמן במהלך בידול של חנויות הרשת

רשת נעמן' יוצאת במהלך אסטרטגי ארוך טווח לבידול כ-10 חנויות הרשת והפיכתן לחנויות קונספט בעלות שפה עיצובית חדשה מתוך 54 סניפי הרשת. בשלב הראשוני שופצו 2 חנויות נעמן בקניון הגדול בפתח תקווה, ובקריון בקרית ביאליק בהשקעה של כ- 600  אלף ₪ כל אחת.

 

הסניפים החדשים משתרעים  על פני 150 מ"ר ומעוצבים בהשראה ובתפישה של חוויית קנייה חדשה ללקוחות דרך תצוגות של כלים מרתקים ומעניינים באמצעות עיצוב איכרי חדש תוך שימוש בחומרים ומרקמים יוצאי דופן. אווירת בית חמה ועוטפת, תצוגות כלים על מדפי עץ גסים, שידות עץ ונגיעות של צבע.

 

פתיחת החנויות היא צעד נוסף באסטרטגיה של ריענון המותג והתרחבותו. שמנו לנו למטרה להוביל את עולמות התוכן של כלי הבית, בישול וההגשה – תוך העצמה של מעמד המותג נעמן בשוק. הכל נעשה בחשיבה המשלבת התייחסות לחוויית הקניה של הלקוח, ערכי משפחה ובית, טרנד עולם האירוח החברתי , מענה על צרכים רגשיים ופיזיים - כל אלה הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו." מסבירה יואלה פטרון, מנהלת מסחור חזותי ברשת חנויות 'נעמן'.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד