הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לפידות עולה עם קמפיין חדש למותג "ספאטון"

27/11/2018
לפידות עולה עם קמפיין חדש למותג "ספאטון"

"קבוצת   לפידות", המשווקת הבלעדית בישראל של המותג "ספאטון", תוסף תזונה, עולה עם קמפיין דיגיטל למותג באמצעות משרד הדיגיטל   Blink Havas   תחת המסר:

"יש המון הבדלים בין ההיריון הראשון להיריון השני, חוץ ממה שלא-ספאטון".

 

את הקמפיין מובילה הטאלנטית ו מנחת "האח גדול",   לירון ויצמן,   הנמצאת בסוף החודש ה-7  להריונה.   מדובר בפעם השלישית בה ויצמן נבחרת להוביל את קמפיין המותג.

 

הקמפיין מציג באופן הומוריסטי ומשעשע את ההבדלים בין ההיריון הראשון לבין ההיריון השני, כאשר הדמיון היחיד בין שני ההריונות הוא העובדה כי לירון נוטלת "ספאטון". למשל, בהיריון הראשון, כאשר אישה תגיד לבעלה כי מתחשק לה מנת פלאפל, הוא ירוץ להביא בשבילה מיד ואילו בהיריון השני-הוא יגיד לה להביא בשביל שניהם. בהיריון הראשון, תיקח איתה אישה לחדר הלידה חצי בית ואילו בהיריון השני, תיקח לחדר הלידה מטען לנייד בלבד.

 

אילן   לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות":   "מאז תחילת שיתוף הפעולה שלנו עם לירון לפני 3 עונות, ידענו כי לירון מייצגת בצורה הטובה ביותר את קהל היעד של תוסף הברזל ספאטון- אמהות צעירות/נשים בהיריון שלא מתפשרות על איכות החיים שלהן ומעדיפות תוסף ברזל מהטבע. שיתוף הפעולה זה החל כאשר נודע לנו כי לירון בעצמה השתמשה במוצר במהלך הריונה הראשון, וכעת היא משתמשת בו גם בהריון הנוכחי, אני בטוח כי הקמפיין החדש, ימשיך את מגמת הצמיחה של תוסף הברזל ספאטון ואת התחזקותו בקרב קהל היעד".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד