הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קרלסברג בפעילות שיווקית נרחבת סביב עולם הכדורגל, בהשקעה של כ-1.2 מיליון ₪

23/04/2006

מבשלות בירה ישראל עם המותג קרלסברג יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת סביב עולם הכדורגל, בהשקעה של כ-1.2 מיליון ₪. הפעילות כוללת תמיכה במבצע ייחודי הפונה לחובבי הבירה והכדורגל ומשלב חוויית כדורגל בינלאומית בגרמניה, ברזיל ואנגליה.

 

המהלך כולל קמפיין פרסום, באמצעות פובליסיס אריאלי, בהשקעה  של 1.2 מיליון ₪, וכן תיקשור על גבי אריזות המוצרים, בנקודות המכירה ברשתות השיווק, בפאבים, פיצוציות וחנויות המובילות. 

 

הקמפיין יתמוך במבצע הגדול של החברה,  לפיו  בקניית קרלסברג בבקבוק  330 מ"ל או 500 מ"ל ניתן להשתתף בהגרלה, כאשר הזוכה המאושר בפרס הראשון  יזכה לקחת עימו שלושה חברים לחוויית כדורגל בינלאומית, הכוללת טיסה ואירוח במשחק רבע גמר המונדיאל בגרמניה, במשחק במסגרת קופה אמריקה בברזיל ובמשחק גמר הגביע באנגליה.

 

בנוסף, משיק המותג קרלסברג  אתר אינטרנט ייחודי  המדגיש את חוויית הכדורגל העולמית בגרמניה, ברזיל ואנגליה.  מדובר באתר בינלאומי שעוצב ונבנה על ידי חברת האינטרנט של קרלסברג דנמרק ועבר אדפטציה ייחודית לכל מדינה.

 

חברת אידואולוג'יק  תכננה ובנתה בשנה האחרונה את האתר הישראלי של קרלסברג התומך בפעילות הכדורגל, בהשקעה של כ-200,000 ₪ .

 

רונן בן נון מנהל מותג קרלסברג: "האתר משלב סיורים וירטואלים בערים שבהן יתקיימו משחקי הכדורגל בגרמניה, ברזיל ואנגליה וכן מידע נרחב ומפורט על הערים הללו.  עוד במסגרת האתר של קרלסברג משחקים חוויתיים ביניהם משחק פנדלים ושאלות טריוויה, עם אפשרות לזכייה בפרסים יומיים".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד