הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קבוצת ביג מרכזי קניות יוצאת עם מסורת המכירות השנתית: ה - "ביג סייל"

6/06/2007 15:50

קבוצת ביג, המפעילה ומנהלת 9 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, תקיים בין התאריכים 7-9 ביולי, את אירועי מכירות סוף העונה המסורתיים ה"ביג סייל". מדובר בסופשבוע של מכירות סוף עונה והנחות גורפות בכל חנויות מרכזי ביג.  

 

מסקר מקדים שערכה "ביג מרכזי קניות" עולה כי הקניות הטובות ביותר מבחינתו של הצרכן הישראלי נעשות כשהוא קונה לבד.  42% מהציבור ציינו כי הקניות הטובות ביותר נערכות כשקונים לבד, 24% ציינו כי הקניות הטובות ביותר מתרחשות דווקא כאשר הולכים לקניות עם האישה או עם בת הזוג, 11% ציינו כי הקניות הטובות ביתר נערכות כאשר קונים בלוויית חבר. הבדל משמעותי קיים בנושא זה בין גברים ונשים.  נשים מעדיפות לקנות לבד יותר מגברים  (54% מול 30%) ואילו גברים דווקא מעדיפים לקנות עם האישה או בת הזוג (42% מול 7%).

 

עוד עולה מהסקר כי מרבית מהציבור בישראל ציינו כי ההנחה המועדפת עליהם ביותר היא הנחה של 50%  ממחירו של המוצר. 55% ציינו כי יעדיפו 50% הנחנה מערכו של המוצר, 19% העדיפו מבצע של 1+1. 33% מהציבור בישראל נוהג לחכות למבצעי מכירות סוף עונה בכדי לערוך קניות בקניונים ובמרכזי קניות.  ממצאי הסקר עולה כי 33% מהציבור בישראל מעדיף לחכות למצעי סוף עונה על מנת לערוך קניות בקניונים ובמרכזי קניות. 18% נוספים ציינו כי לפעמים הם מחכים למצעי סוף עונה ולפעמים לא. 36% מהציבור בישראל נוהג לבקר בקניונים דווקא בתקופת מבצעי מכירות סוף עונה.  39% מבקרים באותה תדירות כל השנה רק 8%  ציינו כי הם נוטים לבקר פחות בתקופות מבצעי מכירות סוף עונה בהשוואה ליתר השנה. נשים מעדיפות יותר מגברים לבקר בקניונים או מרכזי קניות בזמן מבצעי מכירות סוף עונה בהשוואה לגברים (42% מול 32%) ואילו גברים נהוגים לבקר באותה תדירות כל השנה (43% מול 34%).  

 

במכירות הביג סייל ישתתפו השנה כ – 400 חנויות שונות, המשתייכות לכ – 100 רשתות קימעונאיות ובהן קריזי ליין, הוניגמן, TNT, ג'אמפ, קרוקר, פוקס, גולף, O &H, דלתא, גזית, גלי, הוניגמן, ML אפרודיטה, עונות, לי קופר, בוניטה, אופטיקה הלפרין, אירוקה, סטימצקי, צומת ספרים, אופיס דיפו, ביתילי, אפריל, סופר פארם ועוד. את מכירות הביג סייל, ילווה קמפיין פרסום טלווזיוני, שסיסמתו טירוף הקניות חוזר. הקמפיין, בהיקף כספי של כ – 800,000 שקל. 

 

טלי עציוני, מנהלת השיווק של קבוצת ביג, מציינת כי מבצעי הביג סייל, אשר הפכו כבר למסורת המתקיימת פעמיים בשנה, זוכים לביקושים גבוהים שכן הם מאפשרים ללקוחות ליהנות ממחירי סוף העונה עוד לפני סוף העונה. עוד מציינת עציוני כי היתרון האיכותי של ה"ביג סייל" נעוץ בעובדה כי כל חנויות מרכזי ביג משתתפים במבצע וכן כי קיים פיקוח הדוק על איכות המבצעים. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד