הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Dell שילשה מכירות מחשביה בדיוטי פרי בעקבות המהלך השיווקי המשותף עם סקאל

12/06/2007 11:30

יצרנית המחשבים Dell ישראל מדווחת על גידול של כ- 300% במכירות המחשבים שלה בחנות סקאל דיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון בשבועות האחרונים.

 

זאת לאחר יישום מהלך שיווקי משותף ל- Dell ישראל וחברת סקאל. במהלך החודשים האחרונים חברו Dell ישראל וסקאל דיוטי פרי והקצו משאבים למהלך ובקרוב אף יעלו שתי החברות קמפיין פרסום משותף. במסגרת המיזם הוכשרו אנשי מכירות של סקאל על ידי Dell במטרה להקנות להם ידע מקצועי על מחשבי החברה, על מנת שיוכלו לספק מידע מקצועי ומעמיק למבקרי החנות.

 

רענן ביבר, מנכ"ל Dell ישראל, אמר היום כי "הנתון המשמעותי הזה הינו התוצאה של מהלך שיווקי משותף שהוא נדבך בשיתוף הפעולה המתמשך וארוך הטווח שלנו עם חברת סקאל. במסגרת זו הקצינו משאבים לטובת הכשרה והדרכה, כולל שליחת נציגי סקאל לביקור במפעל של Dell באירלנד על מנת שיוכלו להבין כיצד עובד מודל המכירות הייחודי של החברה, לפיו המחשבים מיוצרים על פי דרישת הלקוח."

 

יהודה גצלר, מנכ"ל סקאל אלקטריק, אמר כי "החלטנו על הקצאת משאבים לטובת המיזם, שקצר הצלחה מרשימה ביותר בתקופה מאד קצרה, בשל הפוטנציאל הגלום במכירת מוצרי אלקטרוניקה לנוסעים לחו"ל. אנו שמחים שיצרנית מחשבים עולמית כמו Dell הרימה את הכפפה ונרתמה לטובת העניין."

 

עוד הוסיף יהודה כי להצלחת המכירות תרם מודל הייצור הייחודי של Dell לפיו היא אינה מחזיקה מלאי של מחשבים, אלא מייצרת לפי דרישת הלקוח בלבד: "מעבר לפס ייצור אוטומטי ומודרני, מה שיעיל בתהליך הייצור הוא תהליך התקנה האורך דקות ספורות בלבד, ובסופו תהליך בדיקה קפדני לכל מחשב ומחשב. הכל, כמובן, ללא מחסני מלאי וביעילות  המייחדת רק את יצרנית המחשבים Dell," הסביר יהודה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד