הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הגרנד קניון בחיפה משיק קונספט חדש למכירת סוף עונה ה- stop sale

1/10/2007 09:55

הגרנד קניון בחיפה משיק קונספט חדש של מכירות סוף עונה, תחת השם stop sale (סטופ סייל), במסגרתו יינתנו עד 90% הנחה על קולקציית הקיץ של המותגים המובילים בקניון.

 

לרגל השקת הקונספט החדש יצא הגרנד קניון במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום צדר: יריב. הקמפיין בתקציב של 100,000 $, כולל שלטי חוצות, ג'ינגלים ברדיו, מודעות צבע וקופונים שיופצו ב-100,000 אלף עותקים. הקמפיין יפנה גם למגזר הרוסי ולמגזר הערבי.

 

ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה  מסר כי "מדובר בקונספט חדש שאינו דומה לבוקסינג דיי שהיה נהוג בעבר בקניונים ברחבי הארץ וזאת הודות לעובדה שמדובר במכירה של פריטי אופנה ומוצרים מעונה קודמת. לדבריו: הקונספט החדש מאפשר לצרכן להנות מצד אחד מסחורת קיץ איכותית של המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים במיוחד, ומצד שני מאפשר לרשתות לחסל סחורות קיץ מהמחסנים ללא צורך לשחוט את מחירי עונת הסתיו הנמצאת בשיאה."

 

עוד מסר סביון כי ב-stop sale ישתתפו מעל ל-90% מחנויות הקניון. לדבריו: "מדובר בהיענות חסרת תקדים בהיקפה, דבר המבטיח לצרכנים להנות מתמהיל רחב של מותגים ומוצרים." 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד