הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הישג מרשים למחזור ה-1 של מגמת יח"צ בעבודי קריאייטיב: הלימודים עוד לא תמו וכבר 5 סטודנטים השתלבו בענף

13/05/2008 09:00

הישג מרשים למחזור הראשון של מגמת יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב: הלימודים עוד לא נגמרו, וכבר 5 סטודנטים השתלבו בענף.

 

בין המשרדים בהם השתלבו הסטודנטים עד כה: לוטן תדמיות, נאוה עינבר וגיל עד תקשורת.

 

"ההצלחה של המחזור הראשון של מגמת יחסי הציבור עלתה מעבר לכל הציפיות", אומרת גת וייס, ראש מגמת יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב. "הסטודנטים שלנו פשוט "נחטפים" למשרדי יחסי הציבור תוך כדי הלימודים".

 

עקב ההצלחה, הוחלט לפתוח מחזור לימודים נוסף, עוד בטרם הסתיים המחזור הנוכחי.

 

המחזור החדש ייפתח בסוף חודש מאי, כאשר רק 15 סטודנטים, מתוך מאות מועמדים, יזכו להיות חלק ממנו לאחר מיונים קפדניים. זאת בהתאם לגישה של בית הספר, לפתוח כיתות קטנות המאפשרות השקעה וטיפוח של כל סטודנט וסטודנט.

 

מגמת יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב הינה חדשנית וראשונה מסוגה. המגמה שמה לעצמה למטרה להוציא לשטח אנשי יחסי ציבור בעלי חשיבה מקורית ויצירתית ובעלי ניסיון מעשי אותו ירכשו עוד בזמן הלימודים.

 

הלימודים אורכים כתשעה חודשים והם מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב. המרצים במגמה הם אנשים בכירים ומוערכים בענף, ביניהם: יובל אברמוביץ' (כתב התרבות במעריב ומגיש תוכנית הברנז'ה ברדיו ת"א) אביעד אורן (דובר עמותת אדם טבע ודין), יובל אורלי (יועץ תקשורת במשרדי מורל צור תקשורת), נאוה עינבר (יועצת תקשורת ובריאות), דורית צימנד-שיינר (יועצת לשיווק ובעלת טור באתר Ynet ), אושרית יאמין

(יועצת תקשורת ב"גיל עד תקשורת"), יונתן עוזיאל (שחקן, חבר בקבוצתAKT-ZENT ) ושירלי גליק (מנחת "החיים הטובים").


עבודי קריאייטיב הינו חלק מחברת הענק הוותיקה "עבודי". בית הספר, הפועל מזה 19 שנה, הינו בית ספר "בוטיק" יוקרתי, המפעיל ארבע מגמות עיקריות: יחסי ציבור, קופירייטינג, ארטדיירקשן וסטיילינג בית הספר ממוקם בבית ציוני אמריקה בת"א. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד