הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

'גולדפינגר תקשורת' זכתה בתקציב יחסי הציבור והדוברות של 'מכבי שירותי בריאות'

29/06/2008 16:55

גולדפינגר תקשורת קיבלה לידיה את תקציב מכבי שירותי בריאות. במסגרת פעילותה תייעץ גולדפינגר תקשורת בתחומי האסטרטגיה והתקשורת ותסייע בפעילות התקשורתית ובמערך הדוברות. 

 

את החלטה על הרחבת מערך יחסי הציבור הוביל עידו הדרי, דובר מכבי:  "כל התקשורת הם אמצעי חשוב ובעל השפעה רב על הרגלי הבריאות של האוכלוסייה. חשוב לנו לשפר ככל הניתן את בריאות אזרחי המדינה באמצעות העברת מסרים בתחום קידום בריאות, רפואה מונעת, ופעילות גופנית מחד, ולחזק את מודעותם לחשיבות שירותי בריאות איכותיים ומגוונים שמכבי מובילה. בחרנו בגולדפינגר תקשורת בשל היכולת המרשימה של החברה בתחום הבריאות, הראיה המקיפה והניסיון המקצועי הרחב עם ארגונים ציבוריים. בחירה זו מזכה אותנו בשותף אסטרטגי ומקצועי והיא תאפשר לנו להרחיב את היכולות שלנו בתחום ההסברה והדוברות". 

 

מטעם גולדפינגר תטפלנה במכבי איריס פריד-מייזל, משנה למנכ"ל החברה ולשעבר דוברת האגודה למלחמה בסרטן ועינת הלוי-לוין מנהלת מחלקת התקשורת שהייתה עד לאחרונה דוברת שירות התעסוקה ולפני כן דוברת ועדת עבודה רווחה ובריאות של הכנסת.

 

איריס פריד-מייזל , משנה למנכ"ל  גולדפינגר תקשורת אמרה  כי "מכבי שירותי בריאות היא ארגון הבריאות המוביל בישראל המזוהה באופן המובהק עם איכות שרות, קידמה טכנולוגית ושביעות רצון גבוהה ביותר של החברים. הבחירה של מכבי בנו היא תעודת כבוד גדולה וחשובה ביותר עבורנו ואני משוכנעת שהעבודה המשותפת עם דובר הקופה תאפשר להצעידה להישגים משמעותיים נוספים".   

 

גולדפינגר תקשורת מציעה ייעוץ אסטרטגי בתקשורת, ומערך דוברות ויח"צ לארגונים וחברות במגזר הציבורי והעסקי. החברה מתמחה  בניהול משברים וקידום פעילויות חברתיות וציבוריות, ומייעצת לגופים ואישים במגזר הציבורי, הפרטי והשלישי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד