הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חיים רומנו,מנכ"ל אל על נבחר למנכ"ל השנה של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות

1/07/2008 13:10

חיים רומנו,מנכ"ל אל על, נבחר ע"י הנהלת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ל"מנכ"ל השנה 2008".

 

אות ההוקרה המיוחד יוענק למר רומנו באירוע השנתי של האיגוד,"האריה השואג",ביום שישי 11.07.2008 באולם הקאמרי בתל אביב.

 

הקריטריון לבחירת חיים רומנו ע"י הנהלת האיגוד, הינו העובדה ש"עשה שימוש מושכל בדוברות ויחסי ציבור לקידום עיסקי ותדמיתי של אל על",בה הוא משמש כמנכ"ל.

 

מאז הפרטת אל על בשנת 2005, נאלצה החברה להתמודד עם תחרות גוברת, מלחמת לבנון השניה, משבר הנפט, ושחיקת ערך הדולר.  למרות כל אלה, השכילה החברה בזכות התמודדות נכונה להגיע בשנת 2007 לרווח מרשים של כ- 44 מיליון $.

 

חיים רומנו, שנכנס לתפקיד המנכ"ל עם הפרטת החברה ,גיבש יחד עם מועצת המנהלים של החברה תכנית אסטרטגית - "אל על 2010". במסגרת זו נקבע חזונה של החברה: "להוביל את שוק התעופה בישראל. ולהיות חברה ריווחית,הפועלת תוך מצויינות ותוך מתן שירות איכותי  ללקוחותיה".

 

במסגרת אסטרטגיה זו ,אל על השקיעה  ומשקיעה למעלה מ- 1 מיליארד דולר בחידוש צי המטוסים,בשיפור חווית הטיסה לנוסעי מחלקת התיירים ומחלקות היוקרה.הוקם מרכז הזמנות ומוקד שירות חדשני הנותן מענה ללקוחות בכל יום ובכל שעה ושודרג אתר האינטרנט של החברה,שבאמצעותו נמכרים עשרות אלפי כרטיסי טיסה מדי חודש בסך של מיליוני שקלים.

 

כתוצאה מהמהלכים הללו ,שלוו בתוכנית מפורטת של דוברות ויחסי ציבור הצליחה החברה להתמודד מול האתגרים ולשמור על מצויינות בשירות ועל מעמדה המוביל של אל על בענף התעופה. אל על, למרות שהופרטה עדיין נתפסת כמוביל הלאומי וממשיכה להיות מחויבת לנוסעיה בארץ ובעולם.

 

האיגוד מעניק מדי שנה אות הוקרה מיוחד למנכ"ל חברה או ארגון,אשר עשה שימוש מושכל בתקשורת. בשנתיים האחרונות קיבלו את אות ההוקרה: עמוס שפירא,מנכ"ל סלקום,ודר' יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה לשלום הילד. האות מוענק באירוע השנתי, שבו נבחרים "קמפיין השנה" וקמפיינים מצטיינים לפעילות שבוצעה בשנת 2006. באירוע ישתתפו מאות אנשי יחסי ציבור ודוברות, אנשי תקשורת,אנשי אקדמיה ומנכ"לים של חברות

 

סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות: " האירוע הוא שיאה של תחרות ה"אריה השואג" אותה מקיים האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, שמטרתה לעודד ולהביא לידי ביטוי ערכי המצוינות והמובילות של ענף יחסי הציבור והדוברות שבעולם השיווק המודרני"

 

בתחרות המתקיימת זו השנה החמישית נבחרים הקמפיינים המובילים של השנה בתחום יחסי הציבור בהתאם למתכונת הנהוגה במדינות רבות בעולם ובאיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור."IPRA.

 

בין נותני החסויות לאירוע:משה טריואקס,קבוצת יפעת,ישראכרט כרטיסי אשראי,שטרן- אריאלי יחסי ציבור,רוני אקרמן,מעדני מיקי,גולדפרב פתרונות תקשורת המפיקים השנה את האירוע ועוד'.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד