הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

משרד יחסי הציבור של עמירם פליישר זכה בתחרות ה"אריה השואג" לקמפיין עבור המיתוג מחדש של פלאפון

3/07/2005

משרד יחסי הציבור עמירם פליישר, יועצים לתקשורת ויחסי ציבור זכה היום ב"קמפיין השנה ביחסי ציבור" 2004 בתחרות ה"אריה השואג" , לקמפיין  "פלאפון" – המהפך: לא רק מדברים.

 

תחרות "האריה השואג" נערכה זו השנה השניה ברציפות בפני אנשי ענף יחסי הציבור והדוברות, מפרסמים, פרסומאים ועיתונאים שמילאו את אולם הקאמרי החדש בת"א. אל האירוע הגיע  נשיא האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור (IPRA) צ'ארלס ואן דר סטרטן ווילט.

 

צ'ארלס ואן דר סטרטן ווילט, נשיא IPRA

 

על הזכייה הכריז ראש חבר השופטים בתחרות פרופ' שמואל ליימן וילציג, ראש המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן - באירוע השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות שהתכנס היום בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. צוות השופטים נימק את הבחירה:  "פעילות היח"צ, שלוותה בפרסום הביאה לשיפור דרמטי בתדמית המותג, צוות השופטים מצא לנכון לציין לשבח את המבנה והמתודולוגיה שהוצגו בפניו. מהלך מוצלח של יחסי ציבור, נמדד קודם כל בתוצאות אפקטיביות, בשביעות הרצון של הלקוח, ובשיפור בתדמית של המוצר או השירות המדובר. חשובה גם  הדרך בה הוביל איש יחסי הציבור את הקמפיין, טכניקות העבודה, והמקוריות.  המטרה בקמפיין זה, הייתה בעיקר ליצור שינוי בתדמיתה של חברת פלאפון בקרב הקהל הרחב והמשרד הצליח לשקף בתקשורת את השינוי שחל בחברה על כל רבדיה".

 

סוכנות רודר פין ישראל  זכתה במקום הראשון בשתי קטגוריות: יחסי ציבור בינלאומיים  עבור פרוייקט "נפש בנפש" להעלאת יהודים מצפון אמריקה  ובקטגוריה ארגונים ומלכ"רים  עבור העבודה לשגרירות הנוצרית בירושלים. לדברי חבר השופטים, "התוכנית התקשורתית האסטרטגית שניהלה רודר פין, מילאה תפקיד מרכזי לכך שבעזרת ארגון "נפש בנפש", עלו לישראל בשנת 2004, יותר יהודים מארה"ב מאשר בכל אחת מ-20 השנים האחרונות".

 

בקטגוריה קשרי קהילה ואיכות סביבה נבחרה במקום ראשון העבודה "רותם חיים עם הסביבה" עבור רותם אמפרט בביצוע "לניאדו תקשורת שיווקית" לדברי חבר השופטים: "המשרד הצליח לגבור על ביקורת הארגונים הירוקים   נגד חידוש רשיון הכרייה של רותם אמפרט בנגב. בפעילותו הדגיש המשרד את הפעילות החיובית של רותם באמצעות גישה של "חיבוק הירוקים".

 

בקטגוריית קידום תדמית ומודעות לארגון ולפועלו נבחרה במקום הראשון העבודה של עמותת "אור ירוק" – עצומת המיליון – קמפיין "גורל או מחדל "בביצוע "לפידות זמן-אמת" – ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור. לדברי השופטים: "אור ירוק יצאה בקמפיין להחתמת הציבור על עצומה ולהפעיל לחץ ישיר על חברי הממשלה באמצעות הקמת שדולה בכנסת לנושא. המפתח להצלחת המהלך המורכב נעשה באמצעות  שימוש בתקשורת. ובעיקר - שימוש אינטנסיבי ביחסי ציבור, הנתמכים בפרסום ובקד"מ".

 

בקטגוריה קידום מודעות לנושא נבחרה במקום ראשון עבודתה של האגודה למלחמה בסרטן - להפצת צמידי גומי בביצוע  דוברת  האגודה למלחמה בסרטן, נאווה ענבר. חבר השופטים קבע: "הקמפיין שנועד להעלות את רמת המודעות בקרב הציבור הרחב לנושא המלחמה בסרטן בשילוב מסע גיוס כספים על ידי מכירת צמידי גומי צבעוניים יושם בתבונה ובמקצועיות וזכה לחשיפה נרחבת באמצעי התקשורת".

 

בקטגוריית אירועים, כנסים ומדיה  נבחרה במקום הראשון העבודה:  תוכנית הטלוויזיה "השגריר" בביצוע מחלקת יחסי ציבור של שידורי קשת. פעילות יחסי ציבור ביטאה חשיבה מקצועית וחכמה של אנשי יחסי ציבור, שלקחו חלק בכל שלבי הפקת התוכנית, והיו שותפים להצלחתה ולרייטינג הגבוה בו זכתה.

 

בציונים לשבח זכו שני משרדים, ארבל תקשורת – לקמפיין "העיר הלבנה" לעיריית תל-אביב. משרד "אייטם" גילה הראל זכה בצל"ש עבור פרוייקט "אמנות חזותית" למשכן לאמנות במכללת קיי בבאר-שבע.

 

השנה העניק האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות  בראשותה של סילביה בית הלחמי, את אות "מנהל השנה ביחסי ציבור" ל- 2 מנהלים מהמגזר השלישי שהוכיחו  מודעות לחשיבות העצומה של פעילות יחסי ציבור להעלאת נושאים על סדר היום הציבורי, לגיוס דעת קהל ולהשפעה על מקבלי החלטות:

  • מירי זיו, מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן
  • אבי נאור, יו"ר עמותת אור ירוקה
  • אות מיוחד על " מפעל חיים "  הוענק למשה טריואקס-  מאנשי דור המייסדים של מקצוע יחסי-הציבור בישראל.

צוות השופטים כלל את:  שי אלמוג – מנהל שיווק שירותי בריאות כללית; גבי בגאס מנכ"ל קבוצת יפעת; יגאל בראון מנכ"ל ה"בצפר"; לימור גור – דוברת "כאל" ; שרית גרינברג - חברת הנהלת האיגוד ויועצת בכירה במכבי שירותי בריאות; משה דיין - יועץ תקשורת; שמואל ורשבסקי – פרסומאי ומנהל "גו לוגו"; שמעון וילנאי - כתב "קול ישראל"; בני מושקין – יקיר האיגוד, בעבר מנהל אגף תקשורת ויחסי ציבור בקרן הקיימת לישראל וכיום מזכיר הדירקטוריון; אודי נחשון – "לייט-נחשון תקשורת";  ממי פאר – דובר עיריית רמת גן ויו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות; רותי פוגטש – פוגטש יחסי ציבור;  מיקי קאופמן – פרסומאי ומספר סיפורים; אורי רודריגז גרציה – עיתונאי עורך ברשת ICE "נמר של נייר"; יהודה קונפורטס עורך ברשת "אנשים ומחשבים"; יורם שמיר – יועץ  תקשורת וחבר בועדת השיפוט של  GWA תחרות הזהב של IPRA; עמוס שפירא לשעבר מנכ"ל אל-על.  

 

יו"ר הועדה המארגנת של התחרות השנה היה רענן רוגל, מנכ"ל תקשורת.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד