הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ארד תקשורת החלה לטפל בתקציב יחסי הציבור של חברת לנדרובר

16/03/2009 15:00

ארד תקשורת החלה לטפל בתקציב יחסי הציבור של חברת לנדרובר, המותג המוביל לרכבי השטח היוקרתיים. לאחרונה הושק אולם התצוגה החדש של החברה, ברחוב המסגר 9 בתל-אביב, באירוע רב משתתפים מענף הרכב והחברה, ובו הוצגו דגמי לנדרובר החדשים המובילים.

 

חברת המזרח היא יבואנית לנדרובר לישראל. לנדרובר, המותג המוביל בעולם בתחום רכבי השטח והיוקרה , החל את דרכו עם תכנון הדגם הראשון בשנת 1948, ומאז מזוהה הפך למותג, המשלב יכולות שטח, אריסטוקרטיה וניחוח של הרפתקה. דגמי המותג, Freelander, Discovery, Range Rover ו- Range Rover Sport, משלבים התאמה לנסיעה עירונית, במקביל לנוחות וליכולת נסיעת שטח בלתי מנוצחת.

 

רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק של לנדרובר ישראל, אמר באירוע ההשקה, כי 2009 היא שנה של אתגרים ובראשם המשך ביסוסו של המותג בקטגוריית רכבי השטח היוקרתיים והובלת הענף למחוזות חדשים בחדשנות מותגית ושיווקית. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד