הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"דניאלה רייבנבך תקשורת" קיבל את תקציב יחסי הציבור של רכב היוקרה אינפיניטי

12/04/2009 12:00

משרד יחסי הציבור "דניאלה רייבנבך תקשורת", קיבל  לטיפולו את תקציב הדוברות ויחסי הציבור  של חטיבת רכב היוקרה "אינפיניטי".

 

תקציב יחסי הציבור של חברת "קרסו מוטורוס" יבואנית "אינפיניטי" בישראל נמצא מזה 3 שנים במשרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת, המטפל במותגי הרכב רנו וניסאן.

 בחטיבת היוקרה של קרסו בחנו בשלב הראשון חלופות לפעילות יחסי הציבור, במטרה לבדל את "אינפיניטי"  מהמותג  ניסאן, אך לבסוף הוחלט לנהל את הפעילות התקשורתית תחת קורת גג אחת, תוך הפרדת חטיבת היוקרה בתוך המשרד.

המשרד החדש יגבש אסטרטגיה תקשורתית ותדמיתית "לאינפיניטי" במסגרת תוכנית יחסי ציבור לשנת 2009.  כמו כן יערוך המשרד שיתופי פעולה אסטרטגיים "לאינפיניטי" במטרה להגיע לקהלי יעד נוספים.

לדברי אבי קנת, מנכ"ל "אינפיניטי" ישראל: המשרד החדש יסייע בתוכנית תקשורתית התואמת ליעדי השיווק של החברה. לדבריו: המשרד הוכיח עצמו בפעילות מול רנו וניסאן ואנו בטוחים שיצליח ליזום חשיפה תקשורתית מקסימלית למותג בישראל ולמצב אותו כרכב היוקרה המוביל בישראל.

לדברי קנת" אנו מתכוונים להיות שחקן משמעותי בשוק, באמצעות פעילויות יצירתיות ובולטות, להפוך את "אינפיניטי "לרכב המדובר ביותר בישראל.

 

בינואר 2009 הושק המותג "אינפיניטי"  בישראל ע"י חברת קרסו, יבואנית מכוניות רנו וניסאן לישראל. המותג היוקרתי כולל ארבעה דגמים שונים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד