הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות הקים יחד עם דפנה טריואקס

5/07/2009 17:35

האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות הקים ביוזמתה ובשיתופה של חברת האיגוד, דפנה טריואקס, שירות לגישור ולהבנה, שנועד לשמש את חברי האיגוד. השירות לגישור תואם את עקרונות פעילות האיגוד, להגברת ההבנה ושיתוף הפעולה בין חברי האיגוד, בינם לבין עצמם, בינם לבין לקוחותיהם, בינם לבין נציגי כלי התקשורת ובינם לבין ספקיהם.

דפנה טריואקס, מבעלי משרד טריואקס יחסי ציבור, הינה חברת האיגוד מזה שנים רבות ובעלת הסמכה בגישור. בעזרת ניסיונה רב השנים ביחסי ציבור, בשילוב הסמכתה זו תוכל טריואקס לשמש כמגשרת בין גופים ואישים, במקרים של סכסוכים או חילוקי דעות במישור האישי והמקצועי. ניסיונה מעניק לה יתרון בולט להשגת הבנה והסכמות בין הצדדים. 

יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות סילביה בית הלחמי, אמרה כי היא רואה חשיבות רבה בשירות זה, בשיתוף האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, שהינו הראשון מסוגו לעוסקים בענף יחסי הציבור והתקשורת, נוכח חילוקי הדעות שיש לעיתים בין משרד יחסי ציבור לעמיתו או ללקוח. "נושא הגישור יהווה כלי מהותי שיסייע בידי העוסקים ביחסי ציבור ודוברות לפתרון בעיות מקצועיות, מבלי להזדקק לבירור חילוקי הדעות בערכאות משפטיות", אמרה בית הלחמי.

שירות הגישור יפעל בתיאום ועדת האתיקה של האיגוד, שנועדה לטפל בתלונות חברי האיגוד או עיתונאים על התנהלות שלא לפי תקנון האתיקה של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ולכללים הנהוגים בענף יחסי ציבור. הטיפול של ועדת האתיקה מתבצע בהתנדבות על ידי חברי הועדה וניתן ללא תשלום. שירותי הגישור יינתנו בתשלום, ע"פ תעריף מיוחד לחברי האיגוד, ולא יטפל בסוגיות אתיות, בהם תמשיך ועדת האתיקה לטפל. חברי איגוד בעלי הסמכה בגישור יכולים להצטרף למעגל המגשרים בתחום. 

תהליך הגישור מהווה שיטה אלטרנטיבית, המתבצעת מחוץ לכותלי בית המשפט ונועדה ליישוב סכסוכים, בהם גורם ניטראלי מסייע לצדדים לסכסוך להשיג הסכם, בעניין שבו לצדדים יש אינטרס משותף יחד עם חילוקי דעות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד