הפוך לעמוד הבית

"לחשב ערכים מחדש" ספר שיווק חדש של שמואל ורשבסקי

20/03/2017
"לחשב ערכים מחדש"  ספר שיווק חדש של שמואל ורשבסקי

שמואל ורשבסקי חתום למעלה מחמישים שנה על אלפי מודעות, קמפיינים וסרטוני פרסום שנועדו להגביר רכישה וצריכה של מותגים.

בשלהי שנות השבעים זכה לקבל במכרז את הייצוג של רשת הפרסום הבינלאומית Grey בישראל ונפל בחלקו "לעשות עלייה" למותגים שהיו באותן שנים מושג זר בארץ.

 

בשנת אלפיים, כשהפך לסבא, חל מהפך בתפיסתו השיווקית. שמואל חצה גשר מ"פרסום מסחרי" ל"שיווק חברתי", עבר מצרכנות נהנתנית לצרכנות נבונה, גילה כי לרצות פחות זה לקבל יותר, והבין כי בלי מוסר, הגינות ואחריות חברתית, אין עתיד לנו ולילדינו.

 

שמואל ורשבסקי אומר: "אינני עיוור לאירוניה בכך שאני מנסה בספר זה לשווק ערכים כמו שמשווקים גבינות, אופנה, מחשבים ומכוניות, אבל אינני מכיר דרך טובה יותר. אני מקווה שהמחשבות, הרעיונות והסיפורים שהעליתי כאן על הכתב ידרבנו את הקוראות והקוראים מרחבי הקשת הציבורית להביא רעיונות ומהלכים חדשים, ויעזרו לכולנו לחשב ערכים מחדש".

 

לחשב ערכים מחדש - הוא ספרו החמישי של שמואל ורשבסקי חלוץ במיתוג,

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד