הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מוזס תבחר 10 יצירות של אומנים שיוצגו במסעדות הרשת

11/12/2019
מגוון יצירות שנרשמו לתחרות. מקור: יח"צ
מגוון יצירות שנרשמו לתחרות. מקור: יח"צ

החודש תוכרזנה עשרת היצירות הזוכות בתחרות MOSES ART GALLERY  של רשת מוזס בשיתוף עם האוצרת ואשת האמנות יערה זקס,  וזאת לאחר שבחודש אוגוסט פתחה הרשת תחרות עיצוב עם אמנים צעירים ומוכשרים.

 

במסגרת תחרות האמנים, ביקשה רשת מוזס מאמנים מכל רחבי הארץ להכין יצירה המתארת את ה-holy moment שלהם, בחיי היומיום, כפראפראזה על הסלוגן המוכר והפופולארי של הרשת-holy moses. למעלה מ-170 אמנים יצרו יצירות יפהפיות, מקוריות ומלאות בהומור וביחד יצרו אתMOSES ART GALLERY.

 

לאחרונה נבחרו עשרת היצירות הזוכות בתחרות ע"י מנגנון הכרעה של היצירות שקיבלו הכי הרבה אהדה פלוס צוות השופטים ביניהם: רני רהב, מנהל יחסי הציבור של רשת מוזס, אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצתBBB  ויערה זקס, אוצרת האמנות של הפרויקט. את עשרת היצירות הזוכות תדפיס רשת מוזס על גבי פוסטרים אותן תציג בקרוב באחת מהמסעדות, ותציע אותן לרכישה, כשהן חתומות על ידי האמנים בכל המסעדות.

עלות כל יצירה הינה 49 ₪ כאשר הרווחים מהמכירה יועברו לאמנים ולתרומה לעמותת "חינוך לפסגות".

 

כמו כן, הזוכה במקום הראשון יזכה ב-15,000 ₪  והיצירה הזוכה תודפס על גבי מארזי ההמבורגרים ועל שקית TA  של רשת מוזס.

 

על הפלייסמנטים של הרשת, המוצבים על שולחנות המסעדות, יודפסו כ-30 עבודות מתוך 170 העבודות שהוגשו אך לא זכו.

 

מורן פלשנר, סמנכ"לית רשת מוזס: "אמנות על גווניה השונים, היא אחד הערכים אותם חשוב לנו להאיר בזרקור, במסגרת פעילות הרשת. הופתענו לגלות כמה אנשים צעירים ומוכשרים פועלים בישראל, אשר לא זוכים לחשיפה הראויה המגיעה להם. אני בטוחה שהיצירה הזוכה, כמו שאר היצירות שקיבלנו

תוסיף צבע ותיצור עניין בקרב קהל הלקוחות של הרשת וקהלים נוספים, חובבי אמנות ואסתטיקה."

 

יערה זקס, האוצרת של פרויקט MOSES ART GALLERY: "במסגרת פרויקטMoses Art Galleryנוצר שיתוף הפעולה ביני לבין רשת מוזס. הרעיון היה לקדם אמנים צעירים מוכרים פחות ויותר שלא תמיד מקבלים את החשיפה ליצירות שלהם ולחבר אותם לרשת מוזס. פתחנו בתחרות הקוראת לאמנים לתאר את הרגע הכי מיוחד שלהם ביום- הHOLY MOMENTשלהם. האמנים התבקשו להעלות את היצירה שלהם לעמוד האינסטגרם- מרחב יצירה המאפשר היום להרבה אמנים לקבל חשיפה ולהגיע בעזרתו לקהלים חדשים. לאחר שהוצאנו את הקול קורא לאמנים נחשפנו למבחר רב של אמנים מכל הגילאים ששלחו עבודות לתחרות ושיתפו אותנו ברגעים הקטנים שלהם ביום. כך למעשה נוצרה לה גלריה של מעל ל-170 יצירות של אמנים מכל רחבי הארץ שיצרה את הMoses Art Gallery. הקהל הרחב התבקש להצביע ליצירה שהוא הכי התחבר אליה ונגעה בו ובנוסף בעזרת צוות שופטים שהורכב נבחרו 10 יצירות שיוצגו כתערוכה בכל מסעדות מוזס ברחבי הארץ.  

היצירות שיוצגו בתערוכות יוצעו למכירה למבקרי המסעדה ובעצם יאפשרו לאמנים להשתכר על יצירתם."


כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד