הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איגוד יחסי הציבור יקיים סדנת הדרכה מיוחדת למעוניינים להגיש עבודות‏ לתחרות האריה השואג 2006

לקראת תחרות האריה השואג 2006, עורך האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, סדנת הדרכה למעוניינים להגיש קמפיינים לקטגוריות השונות של התחרות. בסדנא יוצגו הקמפיינים שזכו בשנה שעברה וכן תלמד הדרך הנכונה לכתוב תכנית עבודה המתארת קמפיין יחסי ציבור ועל אופן הכנתה להגשה לועדת השיפוט של התחרות במטרה להגביר את סיכויי הזכייה.

 

את סדנת ההדרכה, שתתקיים ביום שלישי, 14 בפברואר, יעבירו רענן רוגל, שמשרדו דורן תקשורת זכה בפרס האריה השואג לקמפיין השנה של 2003 ומי שעמד בראש ועדת הארגון של התחרות בשנה שעברה וכן משה דיין המרכז את ועדת השיפוט של התחרות, אשר יסביר את תקנון התחרות והליך השיפוט.

תחרות האריה השואג, נערכת ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ומטרתה לעודד מצוינות בין כל העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל. לתחרות ניתן להגיש קמפיינים של יחסי ציבור שבוצעו במהלך שנת 2005.

בשבועות הקרובים תוקם ועדת השיפוט של התחרות בריכוזו של משה דיין. יו"ר ועדת השופטים של התחרות יהיה פרופ' שמואל ליימן וילציג, ראש המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן. השנה, יוכלו גם סטודנטים ממקצועות התקשורת, להגיש עבודות לתחרות בקטגוריה נפרדת שתקרא גור אריה.

שיאה של התחרות יהיה באירוע השנתי שיערך ביום שישי 7 ביולי 2006 באולם הקאמרי החדש בתל אביב. לקראת התחרות הקים האיגוד, ועדה מיוחדת של מתנדבים חברי האיגוד, שמטרתה לארגן ולהפיק את האירוע השנתי בסיוע חברת הפקה שתיבחר בקרוב. בראש הועדה נבחר לעמוד רוני אקרמן וכן חברים בה, נאוה עינבר, מוטי ורסס, ורד אורן ועירן גולדפרב. במסגרת האירוע יוענקו פרסי האריה השואג, לקמפיינים שיזכו במקום הראשון על פי קטגוריות שונות וכן יוענקו שני פרסים מיוחדים. אות הוקרה על מפעל חיים לאחד מוותיקי ענף יחסי הציבור ואות הערכה לאחד ממנהלי החברות במשק, על שימוש מושכל ביחסי ציבור.

סדנת ההדרכה תתקיים במכון התקנים, חדר ישיבות 3 (קומה 1), יום שלישי 14.2.06, בין השעות 17.00 עד 19.00. ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל, יש לאשר השתתפות אצל ורד מולכו, מזכירת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות טל: 03-5089941.

 

תחרות האריה השואג, נערכה לראשונה לפני שנתיים ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. מאז הפכה למסורת שנתית. מטרת התחרות היא לעודד מצוינות בין כל העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל. קיום התחרות מקדם את המקצועיות בענף, מגביר את ההערכה לעוסקים בו ומחזק את מעמדו ותדמיתו בתמהיל השיווק של כל חברה או ארגון. המשתתפים בתחרות מתמודדים בניהם על מספר קטגוריות. המשרד או הדובר הזוכה במקום הראשון בכל קטגוריה מקבל את פסלון האריה השואג, אשר עוצב על ידי איש יחסי הציבור והפסל משה דיין. בשנת 2005 הוענקו פרסי האריה השואג לשמונה משרדי יחסי ציבור ודוברים במסגרת אירוע מוצלח בהשתתפות כ – 400 איש. בכוונת ועדת האירוע להביא לכך שהשנה יהיה האירוע גדול יותר נוצץ יותר ויציג את היכולות המצוינות של עולם יחסי הציבור הישראלי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד