הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בר תקשורת מרחיב את פעילותו וקיבל לטיפולו תקציבי יחסי ציבור חדשים

9/02/2005

משרד יחסי הציבור בר – תקשורת הנמצא בבעלות אתי ברקין ודניאלה רייבנבך מרחיב את פעילותו, במסגרתה קיבל המשרד לאחרונה תקציבים חדשים. בין הלקוחות החדשים נמנים: "המכון האקדמי טכנולוגי חולון", חברת "תדיראן", חברת "לוכסמבורג מקבוצת מכתשים אגן" וחברת "קנדי" מוצרי חשמל לבית, כמו כן הטיפול בנטורל פורמולה עבר בימים אלה לחברה. 

 אתי ברקין מסרה כי: בתום מהלך רה – ארגון בחברה שכלל שדרוג מערכות והרחבת מערך הצוות המקצועי בחברה, התחלנו בישום אסטרטגיית גידול רוחבית, במקביל להתמקדות בלקוחות והעוגן של המשרד. 

 כפועל יוצא של האסטרטגיה החדשה החלטנו במקביל למובילת המשרד בתחום "הריטייל" והצרכנות להרחיב את פעילות המשרד לתחומי הכלכלה, הבריאות והחינוך. 

 משרד יחסי הציבור בר – תקשורת שהוקם לפני 9 שנים מונה כיום 20 עובדים. בר תקשורת מנהל למעלה מ- 50 תקציבי יחסי ציבור של חברות מובילות במשק הישראלי, ביניהן: קבוצת פז, קבוצת סקאל, בורגראנץ', קבוצת המזון נטו, דנשר, קרליין – נקה, איגוד המפרסמים, רשת "אייס", רשתות האופנה הוניגמן, רנואר, ml, רשת ה. שטרן, רשת אופטיקנה, רשת קפנטו, רשת באג ועוד...

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד