איגוד השיווק הישראלי מציג: כנס השיווק 2013 - ה-DEBATE הגדול |
|||||||||||||||
שירלי אסא | |||||||||||||||
14/01/2013 | |||||||||||||||
החלה ההרשמה לכנס השיווק 2013. הכנס, יתקיים ב-15/01/13 בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב. כנס השיווק 2013 יתמקד ב DEBATE הגדול ובדילמות השיווקיות המעסיקות את אנשי השיווק בשנת 2013; זוגות של בכירים מעולם השיווק יעלו זה אחר זה לבמה וידונו -ראש בראש - בדילמה שעל הפרק כשהם מציגים שתי דעות שונות ומנוגדות. שאלות כגון: על מה כדאי לשים את הכסף בשנה הקרובה? האם להוריד מחירים או דווקא לא? להגדיל תקציבים כעת או שמא להקטין? האם המחיר או דווקא השרות? האם להיות פשוט זול או להשקיע במיתוג למוצרים זולים? בנוסף יכריז האיגוד במעמד הכנס על מותג חדש: "פרס ההשקה המנצחת" .
איגוד השיווק מניף את דגל החדשנות השיווקית והוא יעניק מדי רבעון, באמצעות וועדת החדשנות של האיגוד, את פרס ההשקה המנצחת להשקות המוצלחות במשק. ועדת החדשנות בראשות רן גוראון המשנה למנכ"ל בזק, מונה 17 מנהלים בכירים מכל הענפים במשק, והבחירה בהשקה הזוכה תיעשה ע"ס קריטריונים שנקבעו. החברה הזוכה תהיה רשאית לעשות שימוש בפרס ולהטביעו ע"ג מוצריה. במסגרת הכנס אף יעלו מנהלים ואנשי שיווק ויציגו את "המילה שלי לשנת 2013". הכוונה היא לרעיון, אמונה, מהלך או יוזמה בהם יתמקדו בשנה הבאה.
בין הדוברים בכנס:
תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי:" השנה ביקשנו להמציא את עצמנו מחדש, להתמקד פחות בתחזיות ובמגמות עתידיות ולעסוק יותר בנושאים עכשווים, בוערים, המעסיקים את אנשי השיווק בישראל. בכירי המנכלים במשק ינהלו דיבייטים בנושאים אלה. הכנס שלנו הוא גם הבמה הראויה ביותר להשיק בה את המותג החדש של האיגוד "פרס ההשקה המנצחת" אשר יוענק להשקות המצליחות של הרבעון. הפרס מעיד על ההערכה, ההוקרה וההכרה שאנו מבקשים להעניק לפעילות שיווקית חדשנית בכל הענפים. אני מקווה שהכנס שלנו יהווה את תחילתה של שנת שיווק פורייה ומוצלחת."
עלות ההשתתפות בכנס: חברים באיגוד השיווק הישראלי: 620 ₪ אחרים: 685 ₪.
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||