הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כ- 80 אלף מבקרים פקדו את ביוטי סיטי טוקיו

6/07/2014

סופר-פארם מסכמת את הביוטי סיטי המוצלח ביותר מאז החל האירוע לפני שמונה שנים עם שיא במכירות ובמספר המבקרים.


בשבוע שעבר התקיים ביוטי סיטי, אירוע התדמית של החברה בתחום היופי בו מציגים למעל מ-50 מותגים את החידושים בתחום היופי והלייף סטייל, בסימן העיר טוקיו. לראשונה, לאור הצלחת השנים הקודמות, נמשך האירוע ארבעה ימים בגני התערוכה בתל אביב וההשקעה בו עמדה על כ-8 מיליון ₪.


לדברי דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "כ-80 אלף איש פקדו את ביוטי סיטי טוקיו במשך ארבעה ימים, 25 אלף רק בשיום שישי. המכירות צמחו ב-45% לעומת שנה שעברה ועמדו על 3.5 מיליון ₪ - מדובר בצמיחה שהיא מעבר לתוספת של יום נוסף". לוזון מסביר את ההצלחה בשילוב של כמה גורמים: "התוכן וההשקעה בעיצוב השנה היו יוצאי דופן ועבר מפה לאוזן ברשתות החברתיות מעבר לפרסום הרב. בנוסף שינינו את מכירת הכרטיסים בסניפים - חולקו כרטיסים זוגיים חינם בקנייה מעל 99 ₪. חשוב לציין את הספקים, שהם שותפים מלאים להצלחה ולהשקעה".


המותג שדורג במקום הראשון במכירות הוא לייף, מותג הבית של סופר-פארם, שזו השנה הראשונה בה הוא ממוקם בראש הטבלה, הודות להשקה של ערכת לק ג'ל היחידה בשוק לשימוש ביתי. אחרי לייף מדורגים קלרינס, ג'ייד, לוריאל, בורז'ואה, אסתי לאודר, פופה, סינרון (המשווקים את מכשיר מי להסרת שיער לצמיתות) רימל וקליניק. מי שעוד זכה להצלחה גדולה בביוטי סיטי טוקיו הוא ביתן סופר-פארם אופטיק, בו נמכרו משקפי שמש וראייה, וכן נערכו בדיקות ראייה.


עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר של סופר-פארם: "סופר-פארם כרשת מובילה מקיימת מדי שנה שלושה אירועי תדמית בתחומי הליבה שלה. כרשת מובילה חשוב לנו לאפשר ללקוחותינו ליהנות גם מאירועים חווייתיים מחוץ לחנויות, וביוטי סיטי הוא ללא ספק גולת הכותרת".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד