הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

החלה הגשת מועמדויות לתחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח 2016 של המי"ל

11/10/2015

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח, שהוא מקיים זאת השנה ה-15 ומיועדת לחברות וארגונים מהמגזר העסקי והציבורי בישראל, אשר ביצעו מהלכי שיפור שירות משמעותיים בעלי הישגים יוצאי דופן .
במסגרת התחרות מזמין המי"ל חברות וארגונים בישראל להגיש את מועמדותם על פרויקטים ומהלכים מוגדרים של שירות לקוחות בארגון שהם ביצעו בשנה האחרונה , המהווים שינוי וחידוש בתחום וניתן להתרשם ולמדוד את תוצאותיהם.
התחרות תתקיים השנה סביב 3 קטגוריות ובכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם למספר קריטריונים שמוגדרים בכל קטגוריה.  הקטגוריות השנה הן :
השירות כשותף אסטרטגי  - במסגרתה יתמודדו מהלכי שירות מערכתיים ואסטרטגיים, הנותנים ביטוי לתפקידו של מערך שירות הלקוחות כשותף עסקי/אסטרטגי ויש להם השפעה ארגונית רחבה.


שירות בכל הערוצים  -  במסגרתה יתמודדו מהלכי שירות שעוסקים בפיתוח ערוצי שירות קיימים וביצירת ערוצי שירות חדשים. מהלכים המבטאים פיתוח והתחדשות בכלים, שיטות ותהליכים בכל אחת מהפונקציות המסורתיות של שירות לקוחות.


השירות מתחיל מבפנים -  במסגרתה יתמודדו מהלכים  שנעשו לפיתוח והעצמת השירות לעובד החברה ביניהם שיפור השירות הפנימי בתחום ה IT, בתחום הHR החל משלב הגיוס, תהליכי ההדרכה וההכשרה לעובד, פיתוח מנהלים, מדידת ביצועי משא"ב ועוד.
 
מועד סיום ההרשמה לתחרות והגשת העבודות הוא ב-24 לינואר  2016.

 

ההכרזה על הזוכים תהיה במהלך חודש אפריל 2016 , במסגרת כנס המצוינות בשירות וחווית הלקוח השנתי של המי"ל,  בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל.


לדברי עידית משה, מנהלת המי"ל , "שירות וחווית לקוח הם מרכיבים קריטיים כיום להצלחה של כל ארגון באשר הוא. ארגון קטן כגדול, ארגון הפועל במגזר הפרטי או במגזר ציבורי – כל ארגון שבוחר לשים את הלקוח במרכז ולהתנהל מתוך חשיבה הממוקדת בראיית הלקוח – ירוויח.  בעידן הדיגיטל והרשתות החברתיות מרכיב השירות והשיח עם הלקוח הפך לחלון הראווה של הארגון ולפיכך ברור כי תהליכי שיפור שירות אינם הוצאה אלא השקעה ואת התוצאות ניתן לראות ברווחיות ובנאמנות הלקוחות. אנו קוראים לכל החברות והארגונים, מהגדולים ועד הקטנים בכל המגזרים, להגיש מועמדותם לתחרות ולהיות שותפים לעשייה שתקדם אותם בתחום, לרבות מול לקוחותיהם, ותביא כבוד וגאווה לארגון ולעובדיו".
לפרטים נוספים והרשמה לתחרות ניתן לפנות ל: http://www.cs-award.co.il/

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד