חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

איגוד השיווק יקיים קורס בנושא שיווק ומשפט

המכללה של איגוד השיווק תפתח ביום שלישי הקרוב קורס בנושא שיווק ומשפט, שיכלול ארבעה מפגשים ומיועד למנהלים ולאנשי שיווק. הקורס נולד בעקבות ההתרחבות של אמצעי השיווק אל מרחבי האינטרנט, האפליקציות והרשתות החברתיות, המעמידה את מנהלי השיווק עם אתגרים חדשים, כשמצד אחד היא מציעה הזדמנויות ואפשרויות חדשות לפעולות שיווק, אך מנגד מציבה אתגרים המחייבים עמידה בפני חוקים וכללים החלים על תחומי התוכן, המידע, הפרטיות והפרסום. את הקורס ייזמה ומנהלת סמנכ"ל השיווק של האיגוד האחראית על פעילות המכללה, סיגלית הורן גלפרין, בשיתוף עם המנהלים המקצועיים עו"ד סהר פלד ועו"ד סער פלינר.

 

הקורס החדש יכלול ארבעה מפגשים שיענו על שאלות כמו איך למנוע מאחרים לעשות שימוש במותג ובתוכן מקורי? מה ניתן לעשות עם פרטי לקוחות ואיך צריך לשמור על המידע? איך מנהלים משא ומתן ועל מה צריך להקפיד בהתקשרויות עם עסקים? וכן על שאלות רבות שהמציאות החדשה מכתיבה למנהלי השיווק. ארבעת הקורסים ידונו בנושאים שונים – זכויות, פרסום במדיות השונות, אינטרנט (כולל עריכת תחרויות והגרלות וכללי משחק ברשתות החברתיות) ומסחר, כולל תוכן שיווקי. את התכנים יעבירו אנשי מקצוע מתחום המשפט, המתמחים בנושאים הרלוונטיים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד