הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כנס 2016 Innovate יציג את הזוכים בתחרות המהלך השיווקי החדשני של השנה

1/06/2016

תחרות Innovate 2016, המדרגת את מהלכי השיווק החדשניים של השנה, תתקיים זו השנה השלישית ב-7.6 בשיתוף המחלקה לשיווק פרסום ודיגיטל של המסלול האקדמי המכללה למינהל.

 

בטקס הענקת הפרסים בתחרות, אשר יערך השנה בפעם הראשונה במחלקה לשיווק של ביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל, במסגרת הכנס השנתי של הפורום – Innovate 2016, יוענק פרס החדשנות, מהפרסים המרכזיים והיוקרתיים בענף השיווק הישראלי, למהלכים שיווקיים ע"פ קטגוריות הייטק, קמעונאות, פיננסים, תקשורת, אקדמיה ועוד. וועדת השיפוט בתחרות כוללת את בכירי אנשי העסקים והשיווק במשק וביניהם :אבי כץ, מייסד קופיקס; פופי אריאלי, מנכ"לית שטרן אריאלי; גילי רון, יו"ר קלאודזון במטריקס; קובי סמבורסקי, שותף מנהל בגלילות קפיטל; ענת ששתיאל, ראש מח' תקשורת שיווקית בישראכרט ועוד.

 

כמו כן, יעבירו באירוע הרצאות רבקה קהת, סמנכ"לית לקוחות בגוגל ישראל, ועידו דותן, מנהל לקוחות בפייסבוק ישראל.

בשנה שעברה, זכתה חברת גולן טלקום בפרס העיקרי, על המהלך "הכל כלול, גם בחו"ל". בנוסף, זכו בשנה שעברה: בנק מזרחי טפחות בפרס המהלך השיווקי המנצח בקטגוריית מגזר פיננסי, קופ"ח מאוחדת בקטגוריית בריאות ורפואה, WIX בקטגוריית אינטרנט, ועוד.

 

לדברי  רונן עפר, יו"ר הפורום לחדשנות בשיווק : "ענף השיווק הישראלי התאפיין בשנה האחרונה בתזזתיות ובשינויים רבים, הן על רקע שינויים בהעדפת הצרכנים, והן על רקע המעבר לדיגיטל וכניסה של פלטפורמות חדשות לעולם הפרסום. תחרות Innovate של הפורום לחדשנות בשיווק הפכה תוך שלוש שנים בלבד לפרס המרכזי והיוקרתי בישראל בתחום של חדשנות בעולם השיווק.

השנה, מלבד התחרות, אנחנו שמחים וגאים לחגוג את השקת שיתוף הפעולה עם המחלקה לשיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל.

 

 

ד"ר גילה אורן, ראש המחלקה לשיווק בביה"ס למנהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למינהל :"ענף השיווק הישראלי צמא למוחות חדשניים ורעננים על רקע האתגרים שעימם הוא מתמודד. החיבור של הפורום לחדשנות בשיווק עם המכללה הינו קלאסי, ואני בטוחה כי שיתוף הפעולה יאפשר לסטודנטים להיחשף לתעשיית השיווק הישראלית ולקבל ניסיון חשוב מאין כמוהו לקראת יציאתם לשוק העבודה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד