הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

גולדסטאר על סוגר ובריח

15/06/2016
גולדסטאר על סוגר ובריח

גולדסטאר במהלך שיווקי בנתב"ג: מותג הבירה, באמצעות חברת ברעם פרסום מקורי, עלה עם מיצג ייחודי של מקרר בירות באורך 60 מטרים המורכב מ-56 מקררי גולדסטאר ומכיל כ-2900 בקבוקים. 

 

המיצג הייחודי, אשר הוצב באולם הנוסעים החוזרים בנמל התעופה בן גוריון, כולל מקררי גולדסטאר מוארים באורך של כ-60 מטרים המשתלבים עם הדפס ומיתוג הקירות וביחד יוצרים היקף רציף בגודל של מעל 200 מטר. השלט הוצב לתקופה של שנה וההשקעה הכספית בפרויקט נאמדת במעל 1 מיליון ₪.

 

הקריאיטיב של בית הקונספטים אלנבי יצר למעשה מיצג שטרם נעשה בארץ, הכולל כמות אדירה של בקבוקי בירה בתוך דמוי מקרר בירות ענק אשר אמור ליצור חשק אצל הנוסעים הנכנסים לישראל רצון לפתוח את המקרר ולשתות בירה. אך, לצערם המקררים נעולים ואת הבירה הם יצטרכו לקנות במקום אחר. 

 

ניר גל, מנהל השיווק של חטיבות הבירה והיין בטמפו: "אנו גאים  ליצור מיצג שטרם נראה כמותו בישראל. בירה גולדסטאר היא אייקון ישראלי ואחד המותגים שהכי מתגעגעים אליו כשנמצאים בחו"ל.  רצינו להכין לנוסעים השבים הפתעה בדמות מקרר ענק שתזכיר להם כמה טוב לחזור לישראל ולשתות בירה גולדסטאר קרה."

 

את הפרויקט הפיקה וביצעה חברת ברעם פרסום מקורי בע״מ, בעלת הזיכיון לפרסום בנתב"ג.

 

גיא ברעם, מנכ"ל ברעם פרסום מקורי: "שמחנו להרים את הכפפה יחד עם טמפו וליצור חוויה ייחודית אליה ייחשפו 100% מהנוסעים שיגיעו לישראל. עם פתיחת הקיץ ועונת התיירות, ומאות אלפי הנוסעים שיעברו בו הקיץ, נמל התעופה בן גוריון ממשיך להיות מוקד משיכה למפרסמים רבים שרוצים להיחשף לנוסעים הרבים."

 

"גולדסטאר" הינו מותג הבירה האהוב והנמכר ביותר בישראל. המותג מוביל את שוק הבירה בישראל כבר שנים ארוכות, עם נתח שוק של כ- 25%, כשבכל שנה נמכרים יותר מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד