הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לראשונה בישראל ייחשף המוצר החדש צ'יפסי FREE של אסם בחלוקת טעימות בפארקים בכל רחבי הארץ

10/04/2006

אסם, באמצעות חברת פרומו עבודי, יוצאת בחופשת פסח בפעילות קידום מכירות ייחודית  לצ'יפסי FREE בפארקים ברחבי הארץ. כל זאת במטרה להביא את המהפכה בעולם הצ'יפס ישירות לקהל היעד.

 

במהלך ימי הפעילות תצא שיירה של חמישה "פרומופאנים" (אופניים ממותגים) מלווה בג'ינגל הקמפיין. כל פרומופאן נושא עימו שלט דו צדדי עם המסר:" צ'יפסי FREE- פחות שומן ופחות קלוריות מכל צ'יפס אחר בישראל!". השיירה האטרקטיבית של צ'יפסי תנוע בפארקים ותפתיע את החוגגים עם טעימות מהמוצר החדש.

 

זהבה מרטנוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם, מסרה כי :"מטרת הפעילות היא  לאפשר לציבור הרחב להתנסות ולחשוף את המוצר החדש והמהפך בתחום הצ'יפס, אותו מוצר אהוב אבל עם הרבה פחות אחוזי שומן ופחות קלוריות מכל צ'יפס אחר. חשוב לנו  לפגוש בצורה חוויתית את קהל הצרכנים במהלך החופשה ולהגיע לאמהות ילדים ונוער המבלים בפארקים". 

 

פעילות הקד"מ תתקיים במשך 5 שעות בכל פארק והיא תתבצע בפארקים הבאים: פארק גני יהושע, פארק רעננה, פארק לאומי רמת-גן, פארק פרס בחולון, פארק חי כיף בראשון לציון ובחגיגות המימונה בדולפינריום.

 

צ'יפסי FREE  הינו מוצר כשר לפסח , ללא חשש קטניות ולכן מתאפשרת חשיפתו הייחודית דווקא במהלך חופשת פסח.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד