הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מרכז הכוכביות הארצי משדרג את החיוג עם ממשק ניתוב ויזואלי בסמארטפונים

5/11/2014

 Star Touch הינו מיזם חדש מבית מרכז הכוכביות הארצי, אשר הופך את ניתוב השיחות הקולי הארוך והמייגע במרכזיות של חברות ובתי עסק לממשק ניתוב ויזואלי חכם על מסך הסמארטפון של המחייג.


 Star Touch משלבת בין אפליקציית  DialMyApp  במכשיר הסלולרי לבין שרת תוכן המזין את האפליקציה בדפי נחיתה בהתאם לדרישות העסק שמשתמש בשירות. שיווק הטכנולוגיה בישראל החל לפני מספר חודשים, ונכון להיום יש לה כבר למעלה מ-350 אלף הורדות הודות לשיתוף פעולה עם חברות המשווקות את מכשיריהן עם יישום  DMA מובנה מראש במערכת ההפעלה.


לקוח שמעוניין בממשק ניתוב ויזואלי והיישום לא מובנה אצלו על המכשיר  צריך  לבצע הורדה חד פעמית של האפליקציה DialMyApp ומרגע זה המכשיר יזהה כל עסק שמתקשרים אליו שמפעיל Star Touch.


הטכנולוגיה  עובדת כך שבכל תהליך ביצוע שיחה למס' הכוכבית של בית העסק השיחה נעצרת לשבריר שנייה ובמקום להגיע לתקליט הניתוב הקולי הארוך מופיע על גבי המסך הפרופיל הוויזואלי של בית העסק בפורמט HTML 5, במידה והמספר המחויג מזוהה עם לקוח שמנוי לשירות Star Touch , האפליקציה תעצור את השיחה ותקפיץ על צג המכשיר את דף הנחיתה המזוהה עם המספר המחויג. במידה והמספר לא מוכר, השיחה תתבצע באופן רגיל.

הלקוח יכול לשלוח ישירות מהנייד טופס צור קשר למוקד או לגורם מתאים אחר וכך נחסכת שיחה מהמוקד.בנוסף,  הממשק מספק במה הצוינת לקידום הורדת האפליקציה של העסק.


לאחר שאפליקציית DialMyApp הורדה פעם אחת אין צורך לזכור ולפעול מתוכה, כל השימוש מתבצע באופן טבעי מחייגן הטלפון, הלקוח מחייג את מספר הכוכבית, מקבל על גבי המסך ממשק ויזואלי ממותג, בוחר בשלוחה הרלוונטית עבורו ומגיעים ליעד הרצוי כשהוא עדיין רגוע ומחייך.


Star Touch זוכה להצלחה רבה בקרב הציבור העסקי ועד כה משתמשים בה, בין היתר, חברות ממשלתיות, קופות החולים, רכבת ישראל, בנקים, חברות הסלולר, חברות ההסעה הציבוריות, רשתות מזון ומסעדות ועוד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד